Voedingsbh's

Discussion in 'Zwangerschap' started by First time mAma, Mar 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. First time mAma

Jan 20, 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het goed staat, maar vroeg me af wanneer jullie Voedingsbh's zijn gaan kopen?
    Op de meeste sites staat dat je van te voren makkelijk een bh kan kopen van 2 maten groter dan wat je normaal hebt, maar vind het nogal gewaagd om dat nu al te doen :( Hoewel het straks na de bevalling in het ziekenhuis misschien wel makkelijk is om gelijk te hebben?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier tijdens de zwangerschap gekocht. (Bij Bonprix ivm grote cupmaat) en die rekken bij mij voldoende mee.nu al 2x tijdens de zwangerschap gedragen en daarna tijdens de borstvoeding en nu bij de 3e zwangerschap weer. En straks ook weer tijdens de borstvoeding periode.wel in de tussentijd nieuwe gekocht maar dat is in 4 jaar tijd natuurlijk ook niet raar.

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,576
    907
    113
    Ik draag al vanaf week 15 voedingsbh's omdat ik niet meer in een gewone bh kon.
    Voedingsbh's rekken heerlijk mee... ben wel in de tussentijd nog van m naar L gegaan en voor straks heb ik xl.

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb mijn voedingsbeha's met 17 weken gekocht en ik wil niet anders meer. Heerlijk. Geen knellende beugels en fijne meerekstof.

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Heb ze ook tijdens de zwangerschap gekocht. Cupmaat groter dan normaal. Besteld via lingerievoortwee.nl. Zat perfect en rekte ook voldoende mee. Teven ipv drie rijen haakjes, zes rijen. Dus echt gericht op de groei.

6. Simmer

Simmer Actief lid

Sep 7, 2014
    370
    83
    28
    Ik heb 2 weken geleden 1 bij Hema gekocht, eerst bij een dure lingeriezaak laten adviseren en toen daar toch niks gekocht en nr Hema gegaan. Voor 11,50 was ik klaar, mocht t dan straks toch niet helemaal goed zijn omdat m'n borsten wel meer groeien dan is t nog niet een ramp qua geld en heb ik in elk geval wel iets voor ik het zkh.
    Als t kindje er is kan ik online zo weer bestellen of iemand erop uit sturen

7. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    2,229
    1,904
    113
    Female
    Verschilt erg denk ik. Tijdens de zwangerschap draag ik mijn normale bhs. Ondanks behoorlijke groei past het nog prima en zit het lekkerst (voel ik mij ook nog een en beetje "mijzelf"). Ik heb vorige zwangerschap in de laatste weken voedingsbh's gekocht zodat ik de maat beter kon bepalen. Ben ik nu ook van plan 😊

8. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Ik ben überhaupt een ramp met bh's kopen.
    Ik zou niet weten hoe ik de juiste maat moet kiezen.
    Meestal pas ik gewoon in de winkel, of koop ik het en pas ik thuis.
    Ik zit altijd in de knel met de omvang en cupmaat. Volgens mij bestaat mijn maat gewoon niet.

9. annebakje

annebakje Lid

Jan 4, 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo rond een week of 35 vertelde een verkoopster me.

Voor in je zwangerschap hoef je helemaal geen voeding of meegeoei beha, gewoon in een goede lingeriezaak een beha laten aanmeten met een beetje ruimte om te groeien. Ze moeten daarin kunnen adviseren.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ik zag vandaag bij de Hema meegroei bh's. Dat is misschien wel wat voor tijdens de zwangerschap. Ik heb mijn eigen bh's gewoon gedragen.

Toevallig heb ik vandaag 2 voedingsbh's gekocht bij de Hunkemöller. Eerst heb ik een cupmaat groter gepast dan mijn eigen maat. Maar deze was net iets te ruim. Ik heb dezelfde als mijn normale maat gekocht en hij zit heerlijk! Er zit nog voldoende rek in voor als mijn borsten tijdens de borstvoeding nog gaan groeien.
    Het is nu 2e bh 50% korting trouwens.

11. First time mAma

Jan 20, 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga snel een beetje oriënteren hoe en wat, dan weet ik iig welke ik zou willen, ook voor als ik ze toch pas na de bevalling koop:D
    En meris bedankt voor de actie! Ik zal daar nu eerst is gaan kijken

Share This Page