Ben nu zwanger van de derde en heb vandaag, maar ook eergisteren het idee dat ik iets gevoeld heb. Dit zou nu toch helemaal nog niet de baby kunnen zijn? Vorige zwangerschap voelde ik het kindje met 15 week, dat weet ik zeker vanwege ook een echo toen. Benieuwd naar jullie ervaringen!
Ja wel hoor! Je voelt het meestal (veel) eerder als je al eens zwanger bent geweest. Voelde mijn tweede bij 13 weken, en bij de derde voelde ik met 10 wkn al gekriebel... Lekker van genieten dus.
Oh wauw!! Zoveel die ook zo vroeg de baby al voelen! Had echt gedacht dat je dat voor zo'n 15 weken echt niet kon voelen. Voel het ook echt heel laag in mijn buik. Goh, bijzonder als die echt het kindje is! Heerlijk gevoel!
Ik voelde de baby ook al best vroeg. Vk en echoscopist zeiden nee dat zijn je darmen. En van de week zei een andere vk nee das toch echt je baby. Had ik toch gelijk.
Zoooo bijzonder he! Ben benieuwd of dat gevoel steeds vaker zal komen. Zal de laatste zwangerschap zijn dus echt van genieten!
Ik had vandaag ook het idee dat ik de kleine voelde, maar ik dacht ook dat het nog veel te vroeg was.. Blijkbaar kan het dus wel...
Mijn tweede voelde ik ook al rond 11/12 week, af en toe een tikje en wat gefladder... Nu denk ik soms ook weer wat te voelen, kan niet wachten tot ik het goed voel!! Zo bijzonder
Echt nooit geweten dat jij je kindje zo vroeg kon voelen, maar ben duidelijk koet de enige die dat gevoel heeft!
Wat een grappig topic, ik denk ook al iets gevoeld te hebben. Ik erken het van mijn vorige zwangerschap!
Dit is mijn 4e zwangerschap. Wij zijn 13 weken zwanger en voel sinds vorige week ook af en toe gekriebel.
Ben zo benieuwd wat jullie dan voelen? Ik heb namelijk wederom placenta aan de voorkant ( buikzijde ) maar ik voel best wat gekriebel zo nu en dan. Kan dat..........?
Ik ben er vrij zeker van dat je een beebje heél erg vroeg kan beginnen voelen. Mijn eerste voelde ik rond de 10-11 weken Mijn 3e zwangerschap was al rond 7,5 weken ... En ik zal er direct bij uitleggen waarom ik vrij zeker ben dat dat "gebroebel" in mijn buik van mijn kleintjes afkwamen .. 1e zwangerschap hebben we moeten stopzetten na dat bleek dat er wel erg veel mis was. Ik had al een dikke week of 2/3 gebroebel in mijn buik, ik dacht toen dat het enkel mijn darmen waren. Maar dat is van de ene dag op de andere dag gestopt. Achteraf bij de bevalling (anderhalve week later.. ) zeiden ze dat ons kleintje er inderdaad al ff niet meer was. 3e zwangerschap, eind januari 2016 misgelopen : ik voelde terug een paar dagen gebroebel beneden wat ik enkel herkende van het gebroebel tijdens mijn eerste zwangerschap. 25/26 januari zei ik tegen mijn vriend dat het verdacht kalm was geworden en dat ik het niet meer vertrouwde. Gebroebel was ook van de ene dag op de andere dag weg. 28 januari een echo met de melding dat het hartje gestopt was.. op 28 januari hadden we 8w6d geweest, het vruchtje was gestopt met groeien op 8w2d, de zondag dus. De gynaecoloog vond het enorm bijzonder, maar zei niet dat het niet kon zijn.. Ik ben er nu wel heél erg zeker van dat dat gebroebel afkwam van het kleintje.
Heb nu soms ook wel eens t idee dat ik wat voel... maar t lijkt mij nog zo vroeg. Haha... maja wie weet!
Ik voelde de 2e met 16 weken. Dat was volgens de VK echt vroeg. Nu dacht ik de 3e met 12 weken te voelen, echt net boven het schaambot. Achteraf bleek bij onderzoek door de VK dat de kleine daar wel zat qua hoogte. Lijkt mij toch nog wel erg vroeg en twijfel dus of het wel zo is. Ook omdat het daarna niet meer is voorgekomen. Overigens lijkt mij je kind voelen met 7,5 weken extreem vroeg. We hebben het over een kind met ter grootte van een erwt, met nauwelijks armen of benen. En dan zou het ook nog eens extreem laag achter je schaambot moeten zijn. Kind begint zich ook pas vanaf 7 à 8 weken te bewegen. Ik sluit me op dat gebied echt bij de gynaecoloog aan, sorry.