Ik heb een flinke borstontsteking.. maar 4,5 jaar geleden bevallen dus het komt niet door borstvoeding. Wel heb ik jaren geleden een borstverkleining laten doen.. Ik had een rode plek op mijn borst met schilfers,maar gezien ik plekjes psoriasis hen dachten we eerst dat het wat naar binnen was geslagen door littekenweefsel. Nog altijd een vuurrode plek en eronder flinke verdikking wat enorm zeer doet. Vrijdag zei huisarts afwachten, vandaag heb ik toch antibiotica gekregen. Voor volgende week heb ik een afspraak staan voor een echo en mammografie. Al moet ik maanfma eerst bekijken of de verdikking weg is anders geen mammografie.. Hebben mensen hier ervaring mee? Wat was de oorzaak? Ik ben namelijk best bang....
Dankjewel dames! Nutts,kreeg je ook antibiotica? En ging het vanzelf weg daarna? Liet je voor de zekerheid toen alles checken?
Ik heb het twee maanden geleden gehad. Ik moest gelijk bloed laten prikken en ook doorverwezen voor mammografie en echo...bij mij was het een hormonen kwestie.. Na de stopweek van de pil zakte alles weer af..schijnt vaker voor te komen tussen de 30 en 35 jaar, maar ik vond het toch wel spannend. Het was alsof het van binnen in de brand stond. Ik heb overigens geen verkleining laten doen. Hopen dat het meevalt voor je! Sterkte!
Ik heb het zelf niet gehad maar wel een naaste collega. Begon ook met een rode en schrijnende plek en een verdikking, direct aan de antibiotica en gelijk een mammografie en toen er bovenop ook nog een punctie omdat het beeld onduidelijk was. Een week heeft ze in spanning gezeten en toen het verlossende antwoord dat er enkel ontstekingscellen waren gevonden, een hele opluchting natuurlijk, zover ik weet is die zwelling gaandeweg helemaal verdwenen, ik hoop dat het bij jou ook zo goed zal uitpakken, mijn duimen draaien,