och jee... nog steeds??? geen ervaring mee, maar heel veel succes! hebben jullie al een nieuwe woning?
Ja hier helaas ook. De laatste kijker zou t kopen, tot zij zich terugtrok op de laatste van de 3 dagen die ingaan na t tekenen van de voorlopige koopakte.
Taliaa; nee nog geen andere gekocht, gaat ook niet gebeuren, mochten we dit huis verkopen, gaan we lekker huren! Miekje; balen zeg!
Hier op bijna de dag af, 3 jaar te koop gestaan! nu verhuizen over 2,5 week, heb er ook verschrikkelijk zin in, niet het verhuizen maar daar wonen. Succes met de verkoop dames, ik weet hoe het voelt als het zo lang moet duren!
Bij ons staat ie nu een jaar te koop en dat vind ik eigenlijk al lang. Morgen hebben we weer kijkers en nu maar hopen dat die kijkers eens kopers worden...
Ons huis heeft gelukkig niet zo lang te koop gestaan , een maand of 8 en het huis van de vader van mijn man maar 4 weken .. Bij ons eigen huis hebben we alleen ( op 1 kijker na ) kijkers met open huis gehad , blijkbaar is die drempel voor mensen toch makkelijker om over heen te gaan .WIj hadden wel een makkelijk huis om te verkopen ..2 onder 1 kap , nog redelijk jong (15 jr) ............ Dus zeker proberen open huis
Weet je wat de reden is dat mensen het niet kopen? Is het de prijs? Zou je nog wat aan de styling kunnen doen? Wat wij gedaan hebben is een hele hoop spullen van onszelf opgeslagen, wat foto's weg gehaald, bijvoorbeeld een hele berg jassen die aan de kapstok hingen weg gehaald, alles ruimtelijk gemaakt. Het moet tot de verbeelding spreken van andere mensen. Ik heb zelfs homespray gekocht en dat voordat er mensen kwamen kijken rondgespoten, zo rook het naar versgebakken appeltaart. Het is aan de eerste kijkers na 4 maanden verkocht voor bijna de vraagprijs.
klopt Luna , je moet je huis niet persoonlijk houden ..Ik stopte altijd alle fotolijstjes weg en onze auto stopte we vol met speelgoed en ga zo maar door
Het is gewoon de tijd nu met die resessie. We zijn al 3x gezakt, en lager gaan we niet, anders houden we niks over, dan kunnen we er beter zelf blijven wonen. Schilderen gaan we doen, maar ik vind dat mensen daar doorheen moeten kunnen kijken, het gaat toch om de ruimte?, en niet om die groene muur, vind dat grote onzin. (even als voorbeeld, want wij hebben geen groene muur).