hoi hoi, ik ga stoppen met de BV....mijn dochter huilt zoveel tijdens het drinken...ik heb t bijna 6wkn volgehouden maar ik geef nu op. soms huilt ze na 1 slok al, soms na 1 borst....soms hapt ze wel weer aan maar laat met 4 teugen weer los, soms wil ze pertinent niet meer aangelegd worden....ppfff... ze trappelt, ze laat scheetjes, ze boert goed tussendoor...maar waarom telkens dat gehuil. tussen de voedingen door is ze tevreden,ligt ze lekker in de box of wipstoel...s'avonds is ze wel onrustig maar dat zijn veel kindjes op deze leeftijd. nu had mijn zoontje als baby op 3 mnd overal eczeem en was ook een onrustige drinker. Sinds zijn eczeem zijn we een traject gestart met uiteindelijk 6mnd Nutrimagen gekregen. Hier deed hij het heel goed op maar bij de provocatie op 1jr ging alles prima. Sindsdien drinkt hij ook gewoon weer normale melk. Maar ik wil nu dus stoppen, met in mijn achterhoofd de angst dat mijn dochter ook een intollerantie voor koemelk heeft... toch maar starten met een normale hypo-allergene melk? of direct Nutrimagen geven? hoe kan ik het het beste aanpakken? ook ivm vergoeding vanuit verzekering??
Hoi, Moeilijk zo om te zeggen waarom ze huilt. Voor meer informatie over borstvoeding kun je misschien ook eens de lactatiekundige op dit forum vragen. Mocht je besluiten om (deels) flesvoeding te gaan geven dan kun je met een hypo-allergene flesvoeding beginnen. Je dochter heeft een verhoogde kans op een (koemelk)allergie, maar heeft zelf nog geen klachten. Het is daarom niet nodig om direct met een voeding als Nutramigen te starten. Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten. Groetjes Angelique