Geld? Dat willen de nichtjes hier over het algemeen het liefst...maar leuk voor de gever is het niet. Ik zou geloof ik aan de ouders, of beter nog aan het nichtje zelf, vragen wat ze wil. Vind 10 jaar echt een lastige leeftijd...de één knutselt nog graag, terwijl de ander bezig is met jongens, enz. Maar als je het niet wilt/kunt vragen misschien iets als nagellak of een ketting ofzo? Of een leuk pakket om cupcakes of cakepops mee te bakken ofzo?
Misschien iets van sieraden of haarspulletjes? Wij hebben van het weekend ook een verjaardag van een meisje die 10 wordt en zij wilde glittersneakers, haha. Dus die hebben we maar gehaald.
Een pakketje met nagelstickers en nagellak. En je ziet ook veel meiden met van die gekleurde lokjes in het haar. Kun je heel gemakkelijk vastmaken. Vlgs buurmeisje lagen die ook bij de action. Of zo'n model art boekje? Lekker zelf out fits bedenken en knutselen.
is ze nergens fan van?? One direction / justin bieber / B-brave??? Boeken / dvd van een leuke meidenfilm / cd / haarspullen / sieraden
Nagellak, steentjes voor ode nagels. Oorbellen, kettinkjes, armbandjes, knutselpakket om armbandjes te maken. Bij de action hebben ze leuke tutdingen, mooi toilettasje erbij en je hebt een leuk kado.
Een boek van Topmodel is een echt rage nu. Het zijn een soort kleur- en stickerboeken. Ze kan dan zelf kleding ontwerpen en haar eigen prinses mooi inkleuren. Het ziet er mooi uit, de prijs is rond de 8 euro en ik ken kinderen die er weken mee bezig zijn.