Wandelwagen inzet icm maxi-cosi Mutsy Transporter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loesje86, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,
    Ik heb een vraagje over de Mutsy Transporter.
    Tot nu toe gebruiken wij alleen nog de reiswieg en de maxi op de wagen, maar wil toch eigenlijk de wandelwageninzet er binnenkort op gaan zetten. Maar als ik dat gedaan heb, kan ik deze er dan nog wel makkelijk afhalen en de maxi er weer opzetten? Het ligt me namelijk bij dat de wandelwagen inzet gewoon vast zit? Of zit deze ook gewoon simpel vast met adapters?

Groetjes!!!

2. Loesje86

Niemand?

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zodra de wandelwagen inzet erop zit kan je de maxi cosi er niet meer zomaar opzetten.
    Je kan heel die inzet wel weer los gaan halen en dan de adapters van de maxi cosi erop zetten maar daar heb je echt geen zin in... ;)

Dat leek mij een groot nadeel, af en toe zette ik de maxi cosi wel op het onderstel maar ik mis het eigenlijk totaal niet.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Mijn ervaring is dat als de buggy inzet erop staat dat je je kindje net zo goed van de maxi cosi in de buggy inzet kunt zetten. Das zeker zo snel gebeurd. En bij ons zat er in de buggy inzet ook een hoofdsteun en kan je de inzet best wel plat leggen. Ook een mutsy transporter hier.

Succes ermee

5. Loesje86

Hmm...daar baal ik dan wel weer van! Als we even snel ergens heen gaan moet ze dus steeds vanuit de maxi de kinderwagen in, dat vind ik niet zo tof eigenlijk.. We gebruiken nu de maxi nog zo vaak! Dan maar even wachten met de wandelwageninzet erop te zetten... Bedankt!

6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi, Ik dacht precies het zelfde (ook een transporter) maar in de praktijk valt het mee hoor. Alleen als je vaak hebt dat de kleine nog slaapt, kan ik me voorstellen dat je liever niet overzet. Maar mijn ervaring was dat tegen die tijd de kleine vaker wakker was. En het dus eigenlijk nooit een pobleem was. Heb het dus inderdaad niet gemist, wat hierboven ook al gezegt werd. MAar als de kleine nog in de reis wieg past, zou ik sowieso wachten, is ook beter voor het ruggetje!

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    zoveel moeite is dat toch niet?:(
    wandelwagen uitklappen en kind van maxi naar wandelwagen.

kost evenveel tijd als onderstel uitklappen en maxi cosi erop klikken of om kind van maxi naar wandelwagenbak te doen. inzet blijft er toch gewoon opzitten?

en zolang ze inderdaad nog in de bak past, zou ik d'r daar laten liggen en anders over naar de wandelwagen inzet. is altijd nog beter dan in een maxi cosi zitten op een onderstel.

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier was dat ook een van de redenen om de wagen zo lang mogelijk niet om te bouwen omdat wij ook vaak de maxicosi gebruikten op het onderstel en dat kan inderdaad niet meer als je hem hebt omgebouwd..

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    en wat is nou het probleem :(
    als hij omgebouwd is dan heb je de MC op de wagen toch niet meer nodig? dan leg je kind gewoon in de wandelwagen-inzet en hoeft er helemaal niets omgebouwd te worden.

10. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nou een probleem is er niet hoor.. :(

Ik vond het zelf gewoon erg makkelijk om de maxicosi op het onderstel te klikken zodat ik mijn zoon niet steeds over hoefde te leggen omdat ie nogal snel in slaap viel in de auto..

11. Loesje86

Idd... ik heb het ook niet over een probleem, ik vind het gewoon niet handig. Je moet dr dan toch een paar keer overzetten, zeker als je met de auto door gaat ergens anders heen in een korte tijd. Niet simpel dus. Dus maar even wachten met de wageninzet erop te zetten!! Bak gebruiken we bijna niet meer, dus gebruik hem nu alleen voor de maxi.

Deel Deze Pagina