Hoor net de huursverhogingen op rtl nieuws...word je niet blij van weer 20 euro extra...belachelijk...huren is straks ook niet meer te betalen....is toch om te huilen hier in nederland.....bah
Zo is NL altijd geweest rijker worden rijker en middenklasse is de pineut de laagste klasse krijgt subsidies en al. Wij betalen ons ook scheel aan de huur en het wordt erger en erger.
Hier dan ook 25 er boven op voor niks extra's zelf mijn inkomen (lees uitkering) is verlaagd dit jaar, was landelijk pfffff!
Leuk is anders, elk jaar zo'n leuke verhoging. Ik hoorde wel dat onze wooncoörporatie niet meedoet aan die andere belachelijke verhoging, daar ben ik wel enorm blij om!! Want als ze die ieder jaar erbij gooien, koop ik een nieuwe koelkast, om in die doos te wonen met mijn gezin. En ja, die eeuwige discussie over 'dan moet je kopen' gaat ook niet altijd op, als ik zie waar ik dan in terecht kom, ben ik blijer met die doos :/ Lange leve de dwang!
Hier worden we 3x genaaid. Algemene huurverhoging die al stond, de 4% van de inkomensafhankelijke huurverhoging en de afschaffing van onze huur op maar korting. Leuk is anders, want de huurtoeslag blijft gelijk. Wij zijn ook al aan het kijken naar andere mogelijkheden maar met een gezamenlijk salaris van 25.999 per jaar krijg je net een garage xD
Within, bij ons is de Huur op Maat ook vervallen, maar hebben ze de huidige huur gewoon zo gehouden. Dus nu mijn korting officieel vervallen is, is mijn huur niet omhoog gegaan. Bij jou wel?
Ik dacht dat het nog niet officieel rond was... Wordt ik niet vrolijk van. Maar zie dat er voor 1 mei bericht over moet komen, dus ben erg benieuwd. Ik zou dan meer dan 30 euro in de maand meer moeten betalen als het door gaat Bruto genoeg inkomen, jammer dat het netto helaas anders is, maar daar kijken ze niet naar.
Lekker dan, mijn man moet echt veel belasting afdragen over zijn loon als grensarbeider maar ze kijken inderdaad naar het bruto bedrag. Kan hier dus echt giftig van worden.