Hey, Timo is afgelopen week woensdag ziek geworden hij had 3 dagen koorts en gisteren ineens koorstvrij.... en nu zit hij dus onder de uit het zit alleen op zijn bovenlijf maar dan niet op zijn armen en gezicht. Hier een foto wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn: ps: ik ga morgen zoiezo al naar de dokter!
denk ind. dat dat het is.... even ingelezen nu twijfel ik dus om de dokter ervoor te bellen,...hmmmm..
Lijkt wel op de 6de ziekte..Talitha had 1,5 maand geleden ook 3 dagen koorts en toen de koorts over was had ze dit ook en bij haar was het de 6de ziekte en na 3 dagen was alles ook ineens weer verdwenen..
ik denk 6e ziekte. Tycho had het na zijn BMR vaccinatie. Hij had 3 dagen hoge koorts, daarna is het egzakt en toen kwamen die vlekjes. Dat was natuurlijk precies in het weekend dus wij naar hap en die zeiden 6e ziekte. Volgens hen had het niks met die vaccinatie te maken maar vond het wel erg toevallig dat hij de dag na zn vaccinatie die koorts kreeg en ook nog eens die vlekken. Bij twijfel zou ik naar de ha gaan of naar het CB als je daar terecht kan. Hier ging het vanzelf over na 1,5 week en na 2 weken voelde hij zich weer helemaal normaal! xx
naar de dokter geweest ind. 6e ziekte maar verder is hij gewoon vrolijk alleen een beetje moeilijk met eten vooral zijn brood