Geschikte leesboek AVI E8 voor 7-jarige dochter.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Treez, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Heeft ze Mees Kees al gelezen? Die heb ik gisteren weer voor mogen lezen terwijl mijn zoon meestal "zwaardere" boeken leest en ik vind het echt leuk om voor te lezen. Ontzettend flauwe grappen waar ik toch om moet lachen, leuke woordspelingen en gewoon leuk lezen.

2. Treez

Treez Niet meer actief

@Rosao leuke tips! Mijn dochter is alweer druk aan het lezen en ze heeft dankzij jullie weer een mooi verlanglijstje aan boeken :)

Rosao, nelta en Janna vinden dit leuk.
  3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    En pinkeltje? Lekker ouderwets, maar dochter van 9 (die juist liever boekjes leest voor jongere kinderen) vind die heerlijk. We hebben de serie van iemand gehad en leest ze allemaal nu.. ze is bij boek 13.. En wat ook misschien leuk is om naar te kijken: De sprookjesboeken van Lekturama - die ouderwetse rode (heb ik ook deels als luisterboek- erg leuk!) .

4. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Dank je voor de tip van Arend ten Dam! Ik kende zijn boeken niet, maar is precies wat voor onze zoon (om voor te lezen).

NiekeKris vindt dit leuk.
  5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier ook al jong Avi uit. Roald Dahl is dan wel uitdagend, zeker omdat er veel woordgrappen enz. in zijn boeken voorkomen. Dus de Heksen, GVR, Mathilda, Ieorg Idur (rudi groei ;))

Deel Deze Pagina