hallo, ik lees hier al een tijdje mee maar we komen maar niet uit de naam.. en met nog maar 7 weekjes te gaan moeten we nu toch wel een keuze maken. Het is ons 5e kindje. Alle kinderen hebben Engelse namen, we verwachten nu een dochter. De naam die bovenaan op ons lijstje staat is een echte Nederlandse naam.. L.enthe. Zouden jullie dit doen of toch echt zoeken naar een Engelse naam voor het geheel? Namen waar we het over hebben gehad maar wat steeds net niet is; Kate en June. Zouden jullie toch voor de Nederlandse naam gaan of hebben jullie nog andere opties? Hoor het graag
April misschien een optie? Vind vooral dat je de naam moet kiezen waarvan je denkt dat het bij je kindje past. Of dat nu Engels of Nederlands is. Kies de naam waar je je goed over voelt. Overigens vind ik L.enthe niet heel Nederlands.
Als jullie Lenthe een leuke naam vinden kun je daar gerust voor gaan, ook al hebben de andere kinderen een ander soort naam. Tenzij je veel in het buitenland bent of de kids internationaal opvoedt, dan is Lenthe qua uitspraak misschien niet zo handig. Maar verder een leuke naam hoor!
Dank je wel voor jullie reactie. Misschien ben ik ook wel gewoon op zoek naar de bevestiging dat Lenthe gewoon kan..