Ja, ik weet het: de zomer moet nog beginnen maar wij zijn al aan het kijken voor de wintersport. Omdat we al een hele tijd niet geweest zijn en nog nooit met kind, ben ik op zoek naar tips. Ik zoek een kindvriendelijk niet te groot gebied en een appartement op de piste, dichtbij de skischool. En natuurlijk sneeuwzeker in de februari vakantie. Wie o wie kan mij helpen?
Wij gaan normaal altijd naar Lech of st. Anton, maar we zijn met kerst op verzoek van mijn schoonzus eenmalig naar Katschberg geweest. Speciaal voor de kleintjes. daar hebben ze 2 falkensteiners: Booking.com: Resort Funimation Katschberg - Rennweg, Oostenrijk Booking.com: Hotel Cristallo Katschberg - Rennweg, Oostenrijk Ze hebben er een kinderclub, een kinderspa, een animatieteam, een kinderbuffet. Echt, als jonge ouders kun je er je lol op. Wij zaten in Cristallo. Direct aan de piste. Kamers waren overigens ook uitstekend! Waren de eerste bewoners van nieuwe kamers in een nieuwe vleugel, dus alles brandschoon en gloedjenieuw.