Dan moet ze wat flexibeler zijn en een andere dag komen. Je zal vrij regelen en ze komt niet opdagen, wat ik dus echt wel zie gebeuren.
Nou ja, ze kent je toch niet dus je kunt ook gewoon bij wijze van spreken je tante Truus sturen, zij ziet het verschil niet. Of gewoon iemand anders sturen, desnoods een man. Als zij dan na 200 km rijden jou wil spelen, lekker dikke doei en veel succes, dan keert ze maar om en rijdt ze maar terug.
Dat hoeft z eto h niet te weten? Zou gewoon een flinke kerel thuis latrn zijn en dsn zegt ie maar dat je net weg moest voor iets belangrijks. Denk niet dat ze dat eind rijd voor niets.
Ik zou haar sowieso niet alleen ontmoeten als ik jou was. Wellicht je man/vriend of een vriendin erbij aanwezig zijn.
Ik vind het eigenlijk best netjes dat ze het wil oplossen met je. Als ik iets verzend met postnl, dan geef ik altijd aan dat op het eigen risico is. Ik verpak het altijd heel goed in, maar t risico is alsnog voor de koper. Beetje risico van marktplaats. Heb liever dat spullen opgehaald worden en haal liever ook iets op.
Grappig dat iedereen er zo'n ander gevoel bij krijgt. Ik vertrouw er dus totaal niets van. Dus vind het uiteraard ook niet netjes hoe ze handelt. Ze wil eigenlijk helemaal niets. Ze heeft het zelf niet degelijk verpakt en geeft nu de schuld aan een ander. Een retourlabel doet ze niet aan, maar ze gaat er wel ineens 200 km voor rijden. Uiteraard wel op haar gekozen momenten (met de kans dat de ander dus niet kan). En zij bepaalt ook wel even dat je persé zelf thuis moet zijn. Ik zou dus gewoon (als het kan hè ) iemand anders regelen. Zeggen dat je thuis zal zijn en laat vervolgens die bekende het afhandelen. Zij weet toch niet wie je bent. Mijn gevoel zegt dat de afspraak ineens niet door kan gaan vanuit haar omdat jij toch kan, het klinkt mij teveel als ze probeert je zogenaamd te helpen maar creëert een situatie die toch niet lukt voor je.
Zou ze toevallig in de buurt zijn volgende week? Omdat het precies op die dagen moet van haar? Zij weet niet wie je bent, en dus ook niet of jij degene bent die de deur open doet. Ik zou er zeker geen vrij voor regelen, maar idd iemand anders die dan evt thuis kan zijn. Zij heeft er niks over te zeggen wie er dan is. Wat is dat nu voor iets geks, ze komt voor de lamp toch? Niet voor jou. Als ze iets met je wil bespreken hoeft dat niet per se face-to-face.
Mijn man is doordeweeks pas na 17:00 thuis. En in het weekend. Zij kan tot uiterlijk 15:00 en niet in het weekend...
Je moet het zelf weten, maar no way dat ik alleen zo’n iemand zou ontmoeten. Zou mijn man ook niet eens willen. Teveel rare mensen via MP aan de deur gehad al
Fijn dat het wel goed kan gaan maar dan moet je inderdaad wel weten wat je doet. Ik verpak mijn spullen van marktplaats ook zo als ofnhet uit de winkel komt. Alles om te voorkomen dat mensen teleurgesteld zijn. Je hebt wel gelijk het is een verschil tussen de verkopers en postnl. Hopelijk geven ze snel je geld terug!
Tja, pech voor haar dan, want jij kan niet op haar voorgestelde tijdstippen. En persoonlijk zou ik nog geen minuut vrij maken hiervoor, ook echt geen vrienden regelen die bij je thuis komen zitten wachten op haar. Wat een onzin, zoveel moeite terwijl zij prima op afstand haar verantwoordelijkheid kan nemen. Ik zou geld terug vragen en als zij de lamp wil, dan regelt ze een retourlabel.
We zijn in een impasse beland. Ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben. Ik geef de strijd op. Kost me teveel negatieve energie. Heb wel gezegd dat ik marktplaats inlicht en dat ik post nl bel om te zeggen dat de dame in kwestie niks aan mij vergoed. Nu dreigt ze met politie. Ik ben nu ineens de oplichter. Ze zei ook: ik kom eerder voor je deur dan je denkt. En dan zegt ze dat ze zich bedreigd voelt door mij...yeah..richt. Ik heb alleen gezegd dat ik marktplaats inlicht en post nl. Lijkt mij vrij logisch. Ze heeft 3 weken de tijd gehad. Lijkt mij genoeg tijd. Nu zegt ze; verzenden is op eigen risico dus ik hoef jou niks te vergoeden. (Waarom heeft ze dat dan in eerste instantie wel tot 4x toe beloofd???) Niet fijn dit. Ik reageer niet meer op haar berichten. Of ze komt zie ik wel. Nu een beetje de mentaliteit van; bring it on bitch!
Ik zou dus met het berichtje "Ik kom eerder voor je deur dan je denkt" naar de politie stappen en aangeven dat jij je bedreigt voelt,aangezien zij wel jouw adres heeft en zou me eerlijk gezegd ook bedreigd voelen,als ik jouw was. Dat mens lijkt niet te sporen, licht de boel op en als je het openbaar wil maken begint met dreigen en kan idd iets uithalen, als ze plots voor je deur staat. Het bericht dat ze je persoonlijk wil spreken vond ik al shady. Maar na dat laatste bericht, zou ik haar wel problemen proberen te bezorgen (geen idee of politie er iets mee doet) maar misschien zijn er meerdere zaken die tegen haar lopen.
O, bah, wat griezelig! Ik zou ook naar de politie stappen, dit is gewoon een dreigement. Ik snap overigens niet waarom ze je persoonlijk wil spreken...daar zou ik al zenuwachtig van worden!
Nou idd dat laatste. Zoveel km rijden, terwijl het goedkoper is om iets te verzenden (qua benzine kosten enz. Eng eigenlijk
Ik zou ook even bij de politie een melding maken. Als er dan wel iets gebeurt of zij gaat jou beschuldigen dan ben je haar voor geweest.
Ik zou haar ook gewoon negeren, marktplaats en post nl inlichten en dan dit proberen te vergeten. Nu naar de politie stappen, haar dat laten weten,... Te veel energie waar je niks voor terug krijgt, negatieve energie dus. Heel erg dat dit gebeurd is, erg dat zo'n mensen bestaan, ... maar er zijn ergere dingen in het leven. Zo'n mensen zijn jouw energie niet waard. Die kan je beter steken in de mensen die jou dierbaar zijn. Bladzijde omdraaien en hopelijk bestaat karma echt en is ze echt een bitch
Ik zou even de politie bellen, je bent vast niet haar eerste slachtoffer. Is ze nou helemaal gek geworden?!