Hallo Dames, Welk fotobewerkingsprogramma is het makkelijkst om mee te werken? Of eigenlijk om te leren om mee te werken? Ik heb geen zin om echt les te nemen, dus met online lesjes zou het het makkelijkst zijn. Ik heb wel eens Paint Shop Pro gehad op proef en daar kon ik enigszins mee overweg. Adobe Photoshop heb ik nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon foto's kunnen bewerken, dus mooier maken, speciale effecten. Zwart/wit - kleur foto's maken. E.d. Ik zag nu bij bol.com adobe photoshop elements 10 in de aanbieding. Is dat een versie die je los kunt gebruiken of is dat meer een "uitbreiding"? Nou alle tips zijn welkom! Dan kan ik eens gaan kijken en even aan mijn man doorgeven als hint voor kerstcadeau. Ohja en welke versie zou ik dan moeten hebben?
elements is iets vriendelijker in gebruik, maar nog niet iets wat erg makkelijk is..... is trouwens los te gebruiken en geen aanvulling
Je kunt ook Gimp downloaden... Is gratis en als je ff googlet naar tutorials ook heel makkelijk in gebruik als je een beetje handig bent op de computer. ik ben fan