hoi dames.. dit word miss een lang verhaal maar zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. op 26 jan ben ik bevallen nadat ons kindje niet meer bleek te leven.. ik was toen 17 weken zwanger. mijn lichaam heeft totaal geen poging gedaan tot afbraak van het kindje en het kindje werd heel gaaf geboren.. na de bevalling kreeg ik een curretage omdat mijn placenta niet kwam. ik heb hierna 4 weken kraamvloed gehad..wat daarna een paar dagen ophield.. en sindsdien dagelijks wat oud/bruinroze bloed verlies met veel slijm.. na tien weken na bevalling nog geen eigen menstruatie heb ik via de huisarts de pil gekregen om een cyclus op te wekken.. dit werkte! maar na mijn ongi (12 dagen)weer oud bloed verlies. hier mee ben ik weer teruggegaan naar de huisarts.. kreeg een inwendig onderzoek en baarmoeder zag en voelde goed. stond niet open.. weer de pil meegekregen zodra ik weer ongi werd beginnen en voor drie maanden slikken om mijn lichaam te dwingen weer normaal te doen. dus ben ik nu weer aan de pil.. maar sinds een paar dagen ruikt mijn ongi wat zoet(beetje kraamvloedachtig) moet ik gewoon doorgaan met het pilgebruik en afwachten? of moet ik mij laten doorsturen naar de gyn voor een echo oid? verder af en toe wel wat krampjes hier en daar.. maar geen echte pijnen ofzo.. ben dr zo klaar mee nu! alvast bedankt voor het antwoord
Hallo, Ik zou de pil even zijn werk laten doen. Mocht het bloedverlies ineens heel veel worden dan wel contact opnemen met de huisarts. Groetjes Ineke