Effe kijken of ik de enige ben die dit raar vind.... Vanavond ging de deurbel en dacht dat het van die jochies waren die zogenaamd folders langsbrengen...gebeurt hier nog wel 's. Maar het waren 2 jochies, nog nooit eerder gezien, die vroegen of ze onze kerstballen van de c1000 mochten hebben Nu hebben wij die sowieso niet, maar vind het nogal brutaal om daar voor de deuren langs te gaan. Vond die toestanden met de voetbalplaatjes en de gogo's al belachelijk, maar dit gaat me nu toch ook wel iets te ver....
Gaat inderdaad wel erg ver! Maar moet er ook wel een beetje om lachen Misschien hebben de ouders wel gezegd dat als ze alle ballen bij elkaar verzameld hebben dat ze dan pas naar Disney gaan??
.. Nou dat vind ik idd wel heel erg ver gaan .. En idd, werd ook altijd stront ziek van die kinderen die dan bij de deur staan te bedelen om plaatjes ofzo.
Haha, vond het met die voetbalplaatjes behoorlijk ver gaan in de supermarkt. Stond ik daar af te rekenen, staat er al een groep jochies om me heen. Eerst of ik kaartjes voor ze had, en of ik ze anders van ze wilde kopen! Pfffffffff, schooiers! hihi
Haha 20e.. mijn god!! Soms wel leuk die spaaracties, maar je merkt toch wel dat ze er vaak een beetje in doorslaan..
Ik heb nog een paarse bal. Vind het eigenlijk niet eens bijzonder. Zelfs Isabella kijkt er niet naar om. Maar aan de deur gaan leuren vind ik ook niet goed. Dat zou van mij niet mogen.
Irritant zeg, voor zo'n stomme kerstbal. Van mij mogen ze die acties afschaffen. Heb al eens zo'n brutaal pokkejong bij zijn kladden gegrepen, nadat hij zelfs begon te schelden, omdat we geen voetbalplaatje aan hem gaven. Gekker moet het niet worden.
K heb er een stuk of 18 maar geen id of ik de set compleet heb haha.. Als ze mij vragen bij de deur van de winkel dan zeg ik lekker dat ik ze zelf spaar, me vriend moet altijd lachen. Maar ik kan er absoluut niet over.
Ach ja wie niet waagt die niet wint Misschien weten de ouders er niks vanaf, vind het nog niet zo slecht bedacht. Stel je voor dat ze de hele set compleet hebben door de deuren af te gaan. Kunnen ze mooi 20 verdienen
Aha, ergens bovenin, Ik ergens in het midden. Meer bij jou in de buurt lovelyengeltje Maar nu weer ontopic
gelukkig ben ik niet de enige....! Wordt ook doodmoe van al die gasten die rond deze tijd aan de deur staan....folders, kerstbakkenactie, oliebollen, weet ik wat nog meer.... Zouden er ook bordjes bestaan met....aan de deur wordt niet gekocht???