heb het bijgehouden zolang het nog kon en toen maar laten groeien enne zet letten er niet op hoor en zelf heb je wel wat anders aan je hoofd....
Tijdens mijn zwangerschap heb ik heel wat acrobatische toeren verricht met handspiegel en scheermes, maar ik heb het wel bijgehouden
Ik gebruik een electrische trimmer. Scheren krijg ik last van irritaties. Nat/droog maakt dan niet uit. Dus dan maar trimmen.
Ik heb het kort gehouden Zelf kon ik niet zoveel zien en een spiegeltje beslaat in de douche. Dus op de tast! Gr, Danielle
ik kom er echt niet meer bij, zelfs schonen op de wc is een probleem. voor mijn ks heb ik het verzoek gekregen vooral níet te scheren. zij kunnen het zeker netter en hoe korter op de operatie, hoe beter, ivm eventuele irritaties en ontstekingen. persoonlijk interesseert het me ook echt niet meer haha. ik ben er lichamelijk zo slecht aan toe dat dat bossie daar echt niet meer belangrijk is hoor, er zijn veel belangrijkere zaken momenteel dan sexy voor de dag komen bij de gyn
Ik blijf zelf harsen tot ik er niet meer bij kan, daarna laat ik brazillian wax doen! Mooie van hars is dat je er zeker een maand geen omkijken naar hebt.
Hahah ja t doet een beetje zeer maar dan heb je ook wat! En zo heel pijnlijk is het echt niet hoor, ik doe t al jaren.
Je hoeft voor een keizersnede niet geheel geschoren te zijn hoor. Ze haalden bij mij (kreeg een spoedkeizersnede dus had het niet zelf gedaan) alleen de bovenste haartjes weg, daar waar de incisie moet komen.
Ik hou het al bijna 37 weken zelf bij, en het gaat aardig goed.. Wel op gevoel want ik zie niks meer Vind het zelf wel een prettiger idee als alles een beetje netjes eruit ziet! groetjes
is ontharingscreme niet makkelijker ?...zo hou ik het bij...vind met een mesje zoiezo niet prettig...
Nou dat zouden ze dus in het ziekenhuis gebruiken voor de KS en aangezien ik daar juist zoveel irritatie van krijg (ook van die met aloe en voor de gevoelige huid) heb ik dus met plenzend vruchtwater voor het scheermes gekozen En hoe charmant is het als een ander je muts moet ontharen NOT!
Kan mij niet echt schelen, ik hou het nu bij (niet kaal, wel kort geknipt), maar als ik er niet meer bij kan, is dat pech. Ik denk dat die al meer gezien hebben eigenlijk...
hoe weet je dan waar je iets gesmeerd hebt? gaat mij echt niet lukken met die dikke toeter er tussen hoor haha straks mis ik allemaal plekjes en heb ik overal 'plukjes'
Ik wil ook lekker geschoren zijn! Kan het nu nog redelijk goed zelf doen, maar dalijk gaat me vriend het voor me bijhouden!
Hier ook alles bijhouden! Gaat wel moeilijk en de eerste keer ook scheef, haha, maar voel me veel verzorgder zo, zou me toch wel een beetje schamen denk ik als het niet bijgehouden was...Ook al zien zij dan heel wat anders voorbijkomen vaak wat niet bijgehouden is, die van mij zal het niet zijn
Maar vinden jullie kaal niet heel erg kaal? Ik wil niet als een holbewoner erbij liggen, maar ook niet als een biljartbal...
Hier netjes bijgehouden en tijdens de eerste weëen onder de douche nog even geschoren.. Wilde er wel netjes bijliggen tijdens de bevalling!