Ben nog maar net zwanger, maar heb hier ook al aan gedacht. Ook voor als ik bij de vlos moet komen over 2 weken. Ik hou het altijd netjes bij, bovenkant kort getrimd en de rest kaal. Maar nu ik zwanger ben vind ik het juist zo onnatuurlijk om je daar te scheren. Ik scheer me voor mezelf en mijn lief, niet voor de vlos of gyn. Lijkt me zo vreemd als ook die in mijn gekapte doos gluren Zo ongepast bijna. Volgens mij ben ik hier de enige die dat vind
op het laatst kon ik er ook niet meer goed bij en toen heeft mijn vriend het voor me gedaan ik wilde niet met een compleet oerwoud bevallen...
Heb 't tot nu toe altijd wel bijgehouden (op de tast), maar denk dat ik het hier maar bij laat. Denk dat 't de VK niets uitmaakt, dus ik ga geen moeite meer doen.
Heb het een tijdje geleden allemaal weggehaald, is weer gegroeid maar nog geen oerwoud, dus laat het lekker zitten.
haha gewoon in de spiegel kijken...of je partner laten smeren ...is misschien wat minder eng voor de mannen dan met een mesje ...enneuh plukjes zijn ook heel hip toch
Ik ben al jaren kaal en hou het nog steeds zelf bij. Het gaat wel in de meest onhandige houdingen en op de tast maar het lukt me nog wel.
Bij mij ook geschoren, maar of het ook netjes was? Geen idee, ik zag het toch niet meer! Gebeurde ook op de tast, niet makkelijk, maar deed het toch liever zelf!
Zeker geschoren! Anders had ik me niet prettig gevoeld. Mijn man heeft zelfs nog mijn teennagels gelakt. Hij riep nog dat ziet toch niemand. Het eerste wat ze riepen was dat je dat nog lukte je nagels lakken, haha
ik kan het niet meer zien, maar scheer op mijn gevoel, en dat gaat aardig goed.... ik wil niet met zo'n bos op mijn kraambed liggen...vind ik zelf geen prettig idee