Nou eindelijk maar toch! Hoge Raad verbiedt pedofielenclub Martijn | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Tijden veranderen. Je kunt je nu niet meer voorstellen dat 30-40 jaar geleden pedofilie echt overal in de media werd goedgepraat, verheerlijkt soms zelf. Als je met ogen van nu naar sommige afleveringen van de Stratemaker-op-zee-show en J.J.de Bom kijkt snap je niet hoe dat ooit uitgezonden kon worden. En hoe celebrities zoals Aart Staartjes zich voor zo'n agenda leenden.
Ein-de-lijk!!! Eind jaren 70/begin 80 woonde er een pedofiel 3 rijtjeshuizenblokken verder, naast mijn vriendinnetje. Nee, hij deed niks, hij keek alleen ... Pedofielen zijn gedragsgestoord!
Zo, he he, eindelijk eens een verstandige rechtbank, tjongejonge, ik snap werkelijk niet dat dit zo lang heeft moeten duren.....:x
Ik snap ook niet dat deze rechtsgang überhaupt nodig was want.. een vereniging voor pedofielen?? Dat ze zich ooit hebben kunnen registeren
+1 Te idioot voor woorden dat ze ooit een vereniging hebben mogen vormen:x Ik blijf bij mijn mening dat pedofielen te zacht aangepakt worden.