Hallo Dames, Ik heb steeds als ik een stukje loop pijn aan me nier net of erin word gestoken.. ik dacht misschien omdat de baby ertegenaan ligt ofzo? Maar is ze niet te klein ervoor.. Weet iemand wat dit kan zijn? groetjes
hey hey heb dat inderdaad ook.. Bij de huisarts al urine ingeleverd, ze dachten dat het een blaas ontsteking of nierbekkenontsteking was, maar niks uitgekomen.. Mn VK en HA weten het allemaal niet helaas.. Heb het voornamelijk rechts, het kan die baby niet zijn anders had de VK dat wel gezegd denk ik... het is nu weer voorbij trouwens, maar had er begin van de week behoorlijk last van..
Tja ik had ook pijn bij het lopen en dat bleek een tumor te zijn... Niet kwaadaardig ofzo, maar ja.. Misschien effe aangeven dat je ervoor een echo krijgt?
Ik had het bij de laastse weken in mijn zwangerschap. Verder is er niets gevonden. Wel heb ik na de zwangerschap tijdens de eisprong steeds aan die zijde heel veel pijn en voel dan vanuit mijn rechter zij de pijn naar beneden zakken. Soms heel pijnlijk en ik heb dan ook pijnstillers nodig. Na ongeveer 3 a 4 uur gaat het dan weer beter. Ik heb geen idee of deze twee dingen met elkaar te maken hebben.
heb er de laatste dagen wel weer behoorlijk last van.. heb afgelopen weekend ook alleen maar ongikrampen gehad (samen met wat bloedverlies).. vlos denkt aan blaasontsteking die is blijven hangen (raar, want daar is paar keer door HA naar gekeken) en nu doorgaat naar nierbekontsteking.. Vanmiddag dus naar het ziekenhuis, kijken of zij iets kunnen vinden..