Geschrokken/bang/ongerust

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hopelijk valt het allemaal mee ♡♡♡

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ze wordt geholpen, en heel eerlijk maakt 1 dag weinig verschil in een eventuele behandeling. Natuurlijk voor je eigen emotionele toestand is het veel beter als je meteen weet waar je aan toe bent.

Als de huisarts nu niets zou doen dan zou ik zeker zo'n reactie begrijpen. Maar nu niet, omdat zoals ik aangaf ze TS aan het helpen zijn. Er is actief gehandeld door de huisarts en nu is het wachten op de uitslag. En we weten allemaal dat wachten heel lang duurt.

Wij hebben zelf ook het nodige meegemaakt met ons zelf en de kinderen dus ik weet zelf ook goed hoe het is.

chrystel73, Zuul en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Gelukkig kwamen uit het bloedbeeld geen enge dingen. De dingen die gevaarlijk konden zijn zijn uitgesloten. Vitamine tekorten waren nog niet binnen maar dat kan niet de oorzaak zijn zegt de huisarts. Hij heeft net van alle plekken foto’s gemaakt en dat samen met de bloeduitslagen doorgestuurd naar de dienstdoende internist. Die belt hem straks even voor advies over hoe nu verder qua onderzoeken of juist even afwachten. De huisarts belt mij weer zodra hij de internist hier weer over heeft gesproken. Hij sprak nu uit dat hij zich zorgen maakte over leukemie en heel blij was dat hij dat kon uitsluiten. Ik ben blij dat ze die zorgen gisteren niet benoemt hebben anders had ik echt stress gehad afgelopen 24 uur. Het blijft een vreemd iets in ieder geval vinden zowel de huisarts als ik. Mijn vraag of mijn spontane 4 koortslippen er misschien mee in verband staan was zijn antwoord op dat je koortslippen krijgt als je niet goed in je vel zit dus dat het eerder een gevolg van dan een link met is.

Lamode, Kindje3, Noelle85 en 24 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

blijkbaar waren de uitslagen niet binnen gekomen ondanks de Cito vermelding. De huisarts moest er achter aan bellen en ze hebben ze uiteindelijk moeten faxen.

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Gelukkig maar!

Hopelijk weet je snel meer, succes met afwachten.

Ben je iets gerustgesteld?

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Goed nieuws.
    Gelukkig niets ernstigs.

7. GossipGirlxoxo

Voor mijn gevoel heeft de huisarts perfect gehandeld. Hij is net ruim een uur met me bezig geweest ondanks dat hij me er al “tussen” had gepropt op het spreekuur. Hij heeft echt zijn best gedaan. Lab gebeld, internist gebeld, alle info doorgestuurd en overlegt met de internist. Voor mijn gevoel had hij niet meer dan dit kunnen doen op dit moment.

MyMiracle, Lamode, Neskio en 37 anderen vinden dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar niets ernstigs!
    Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over wat het dan wel is. Sterkte!

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.029
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat Leukemie is uitgesloten!! Want daar dacht ik ook direct aan.
    Hopelijk komt de internist met wat duidelijkheid. Sterkte maar weer met wachten.
    Enne.... als je mijn vrouw zou zijn, zou ik wel willen dat je eerlijk tegen me was, ook als ik zelf veel aan mijn hoofd heb...

NiVa0230, Gewooniemand, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Ja absoluut. Het is vervelend maar niets gevaarlijks. Ik vertrouw erop dat dit wel weer opgelost gaat worden. Nu alleen afwachten hoe en wanneer.

Lisa280887, Maev, ellalovescoffee en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Goed nieuws tot nu toe dus! Fijn dat de huisarts nu actie onderneemt en gaat overleggen ze kunnen immers niet alles weten. succes!

12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Vooralsnog een 'fijne' uitslag dan, zoals ik het lees. Kan het nog een (vreemde) lichamelijke reactie zijn op de stress uit de afgelopen periode? Of een vreemde post-corona-bijwerking?

Goed om te lezen dat je in ieder geval iets gerustgesteld bent :)

13. GossipGirlxoxo

Als ik het omdraai ik ook, maar krijg zelf ook echt stress van gestreste mensen om me heen. Maar volgende keer denk ik dat ik wel eerlijk moet zijn inderdaad als zo een situatie zich ooit weer voor doet.

14. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.831
    3.589
    113
    Vrouw
    Klinkt alsof je huisarts er zeer serieus mee om gaat en keihard zijn/haar best doet!:thumup:
    Fijn ook dat het geen leukemie is en je bloed normaal is! Opgelucht?

Edit: jammer dat er gelijk getwijfeld word aan de huisarts van ts. Hij heeft er jaren voor gestudeerd dus hij weet echt wel wat hij doet hoor.

15. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Klopt vandaag zeker pro actief en dat is erg goed!
    Echter gisteren lab Cito aangevraagd (perfecte actie) en dan aan einde vd dag nog niets en dan maar de nacht erover heen laten gaan? Dat vond ik niet pro actief en ook niet zinvol als je juist bloed met spoed aan hebt gevraagd. Met spoed aanvragen geeft aan dat je het met spoed bepaalde waardes wilt weten en dan ga je er achteraan als je t aan het einde vd dag nog niet hebt. Kijk bepaalde uitslagen is logisch die duren langer daar hoef je niet achteraan te bellen.

GossipGirlxoxo en Fluss1984 vinden dit leuk.
  16. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Zoiets moet je niet alleen willen dragen.
    Ik heb dat naar familie toe wel gedaan maar heb tegen mijn man direct gezegd : hou u klaar want het is foute boel.

GossipGirlxoxo en Zxcvb vinden dit leuk.
  17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Dat vind ik dus ook.
    Zeker omdat hij nu blijkbaar aangaf aan leukemie te denken.

GossipGirlxoxo en Zeebra vinden dit leuk.
  18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat geen leukemie is dacht ik gelijk aan

19. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Fijn zeg, gelukkig geen slecht nieuws. Nu er nog wel achter komen wat het wel is. Dat zou ook fijn zijn.

Bij mijn dochter dachten ze ook gelijk aan leukemie, wij werden direct doorgestuurd naar het ziekenhuis en werden daar gelijk opgevangen door een kinderverpleegkundige die ons die dag begeleidde. Ik dacht daarom niet aan leukemie bij jou, omdat de uitslagen zo lang duurde.

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Fijn dat leukemie niet waarschijnlijk is. Ik dacht namelijk ook die kant op toen ik je foto’s zag. Ik werk in het vak namelijk…

21. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Gister was een vervanger, volgens mij? Zo’n ‘overgang’ van de een naar de andere arts helpt vaak ook niet…

Deel Deze Pagina