Idd heel fijn dat ernstige dingen zijn uitgesloten. Ik zou me ook kapot geschrokken zijn. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. En ook verstandig dat je niet allemaal hebt zitten googelen. Dat is nl vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
klopt gisteren een vervanger die vandaag niet werkte en vandaag mijn eigen huisarts die gisteren niet werkte. De overdracht daarin zal niet helemaal lekker zijn gegaan.
Fijn dat de ernstige dingen uitgesloten zijn. Hopelijk is er alsnog snel duidelijkheid over de oorzaak en ben je er snel vanaf.
zodra de internist mijn huisarts heeft terug gebeld en ze samen erover hebben overlegt hoe verder te handelen. De huisarts verwachte dat dit later vandaag zou zijn.
Fijn dat je in ieder geval al wat uitsluitsel hebt. Hopelijk wordt alsnog snel duidelijk wat die blauwe plekken heeft veroorzaakt.
Mooi! Vraag ook even instructies over wanneer je de HAP zou mogen bellen. Dan zit je dit weekend niet in spanning of je nou wel/niet moet bellen. Succes en heel veel beterschap!
Gelukkig zijn de ergste ziektes uitgesloten. Hopelijk krijg je snel te horen wat het wel is en valt het goed mee. ❤️
Hopelijk wordt dat idd vandaag nog. Anders eventueel eind van de middag even met de assistente bellen. Zou toch fijn zijn als je niet het hele weekend moet gaan zitten wachten.
goede tip, want ik zie de hap bellen altijd bijna gelijk aan de EHBO bellen dus dan is het fijn te weten als dat eerder mag dan wanneer ik zelf denk dat het mag. Altijd discussie over met mijn zus die dan op woensdag avond voor een kind dat vanaf de middag al koorts en oorpijn heeft in de avond naar de HAP gaat. Dan denk ik als het vanmiddag al zo was en je ging niet naar je eigen huisarts dan kan het echt wel wachten tot morgen. Maar ik kan dus bijna voor elke situatie bedenken dat het kan wachten tot morgen/maandag, behalve dus als je dood gaat en dat is dezelfde criteria om 112 te bellen
Op zich vind ik het geen drama als het maandag word nu ik weet dat het niets ernstigs of engs is. Maar wat iemand hierboven al zei wil ik wel weten wat te doen als het nog erger word of wel meer pijn gaat doen dit weekend. Of als het in mijn gezicht komt ofzo, daar ben ik nu het meest bang voor.
Ja snap ik. Je moet sowieso weten wat je moet doen wanneer het erger wordt. Hoop dat ze zo nog even contact opnemen.
als ik om 16.30 nog niets heb gehoord dan bel ik zelf even. Ze zijn er tot 17.30 op vrijdag maar liever iets te vroeg bellen dan dat ze niet meer opnemen en ik niets weet voor het weekend begint.
Had je je ontstekingswaarden al terug? Huidgriep is t in elk geval niet. Dat geeft ook overal vlekken dat je je net een dalmatier voelt maar ziet er anders uit.
Ja zou ik inderdaad ook doen. @GossipGirlxoxo sowieso mag je in jouw situatie bellen als het ook maar iets erger lijkt te worden. Gooi al die ideeën over, ik mag pas de HAP bellen als ik bijna dood ga, over boord alsjeblieft. Gewoon bellen als de vlekken veranderen/uitbreiden/pijnlijker worden of als er andere klachten bijkomen. Dat gaan ze echt niet raar of vervelend vinden.