Geschrokken/bang/ongerust

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Oh dat is heftig! Hopelijk is het iets onschuldigs. Veel sterkte met afwachten!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.672
    18.742
    113
    Vrouw
    Je kreeg wss een heel ruime bloedafname. De lijst met hoe dit komt is namelijk ook enorm groot. Hoelang zou je moeten wachten?

3. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Schrikken zeg. Gebruik je medicijnen? Want het kan een reactie op medicijngebruik zijn. Of bijvoorbeeld ontstaan door een tekort van bepaalde vitamines. ( wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er ook veel niet ernstige oorzaken zijn voor spontane blauwe plekken)
    Knuffel en ik duim voor een goede en snelle uitslag.

4. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Dat is schrikken! Hopelijk krijg je snel positief nieuws en is er niks aan de hand ♥️

5. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Fff dat is schrikken! Goed dat je gelijk aan de bel trekt!

6. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier ook gehad bij kind, bleek Henoch Schonlein.

7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Hartstikke logisch dat je geschrokken bent. Je krijgt ook wel ontzettend veel op je bordje zeg. :(

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Moe, duizelig, futloos (dacht zelf dat dat stress was) ik slik op dit moment pijnmedicatie voor mijn nek (oxycodon, maar dat slik ik al ruim 8 jaar op en af) en oxazepam voor de spanningsklachten (ook dat slik ik al jaren voor mijn nekklachten en nu ivm spanning de afgelopen maanden wat meer).

9. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    He jasses daar zou ik me ook kapot van schrikken. Goed dat je bloed meteen gecontroleerd wordt. Het hoeft niet persé ernstig te zijn, maar wil je wel zo snel mogelijk weten, in beide gevallen.

10. GossipGirlxoxo

ja echt daar lijkt het op, zeg net tegen mijn moeder mazzel dat het geen zomer is anders had ik niet naar buiten gekunt zonder dat mensen denken dat ik word mishandeld.

11. GossipGirlxoxo

de eerste bloeduitslagen komen vanmiddag of morgen binnen er was spoed op gezet. Kon nog sneller maar dan moest ik naar een andere locatie om te prikken. En een aantal uitslagen daar gingen wat dat dagen overheen. Geloof dat stolling, ontstekingen/infecties en bloedplaatjes met spoed gingen als ik het goed begrepen heb. En daarnaast testte ze op nieren/lever/schildklier/vitamines wat ik zo uit die lijst via Google opmaak.

Neuzeke vindt dit leuk.
  12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg, kan mij goed voorstellen dat je je rot schrikt!
    Zelf had ik ooit uit het niets allemaal petechien (punt bloedingen), dit bleek na spoed onderzoek door de medicatie te komen gecombineerd met mijn auto immuunziekte.
    Volgens mij gebruik jij toch ook medicijnen? Hopen dat het daardoor komt, dan zou het irritant maar onschuldig zijn.
    Sterkte met wachten op de uitslagen!

13. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Oehh jeetje dat ziet er heftig uit, snap dat je hiervan geschrokken bent! Dikke knuffel voor jou en hopelijk krijg je snel positief nieuws!

14. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Jeeeeeee.. phoe..
    Schrikken zeg!!
    En wat apart zo ineens..

Sterkte!!!
    Hopelijk niets ernstigs

15. ellalovescoffee

ellalovescoffee Niet meer actief

Daar zou ik helemaal overstuur van raken, ik ben heel slecht met medische dingen. Maar zo te lezen blijf jij er best kalm onder en wat fijn dat ze er spoed achter zetten. Hopelijk krijgt het snel een naam en blijkt het iets wat er veel erger uitziet dan het is (die kans is best groot!).

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.267
    113
    Oooh jemig! Zou ook helemaal kapot schrikken. Ik hoop echt dat het iets onschuldigs is!! Dikke knuffel!

17. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Kan mij voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Hopelijk krijg je de meeste uitslagen snel, in principe, althans zo legde ze het mij vorige keer uit met H, is bij een spoed cito alles wat niet op kweek hoeft binnen 6/12 uur (in het zkh zelf nog korter) en alles wat op kweek moet binnen 24/48 uur. Maar misschien zit er nog wat verschil tussen kinderen en volwassenen, dat weet ik niet. Het werd ons zo uitgelegd in het wkz.

18. maliro

maliro Niet meer actief

Heftig! Hopelijk snel de uitslagen binnen.

19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Jeetje, ik snap dat je hiervan schrikt… Ook vervelend dat je nu moet wachten. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat het meevalt!

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wow, daar zou ik ook van schrikken! Succes met wachten op de uitslagen. Hopelijk niks ernstigs!

Deel Deze Pagina