Je kreeg wss een heel ruime bloedafname. De lijst met hoe dit komt is namelijk ook enorm groot. Hoelang zou je moeten wachten?
Schrikken zeg. Gebruik je medicijnen? Want het kan een reactie op medicijngebruik zijn. Of bijvoorbeeld ontstaan door een tekort van bepaalde vitamines. ( wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er ook veel niet ernstige oorzaken zijn voor spontane blauwe plekken) Knuffel en ik duim voor een goede en snelle uitslag.
Moe, duizelig, futloos (dacht zelf dat dat stress was) ik slik op dit moment pijnmedicatie voor mijn nek (oxycodon, maar dat slik ik al ruim 8 jaar op en af) en oxazepam voor de spanningsklachten (ook dat slik ik al jaren voor mijn nekklachten en nu ivm spanning de afgelopen maanden wat meer).
He jasses daar zou ik me ook kapot van schrikken. Goed dat je bloed meteen gecontroleerd wordt. Het hoeft niet persé ernstig te zijn, maar wil je wel zo snel mogelijk weten, in beide gevallen.
ja echt daar lijkt het op, zeg net tegen mijn moeder mazzel dat het geen zomer is anders had ik niet naar buiten gekunt zonder dat mensen denken dat ik word mishandeld.
de eerste bloeduitslagen komen vanmiddag of morgen binnen er was spoed op gezet. Kon nog sneller maar dan moest ik naar een andere locatie om te prikken. En een aantal uitslagen daar gingen wat dat dagen overheen. Geloof dat stolling, ontstekingen/infecties en bloedplaatjes met spoed gingen als ik het goed begrepen heb. En daarnaast testte ze op nieren/lever/schildklier/vitamines wat ik zo uit die lijst via Google opmaak.
Jeetje zeg, kan mij goed voorstellen dat je je rot schrikt! Zelf had ik ooit uit het niets allemaal petechien (punt bloedingen), dit bleek na spoed onderzoek door de medicatie te komen gecombineerd met mijn auto immuunziekte. Volgens mij gebruik jij toch ook medicijnen? Hopen dat het daardoor komt, dan zou het irritant maar onschuldig zijn. Sterkte met wachten op de uitslagen!
Oehh jeetje dat ziet er heftig uit, snap dat je hiervan geschrokken bent! Dikke knuffel voor jou en hopelijk krijg je snel positief nieuws!
Daar zou ik helemaal overstuur van raken, ik ben heel slecht met medische dingen. Maar zo te lezen blijf jij er best kalm onder en wat fijn dat ze er spoed achter zetten. Hopelijk krijgt het snel een naam en blijkt het iets wat er veel erger uitziet dan het is (die kans is best groot!).
Oooh jemig! Zou ook helemaal kapot schrikken. Ik hoop echt dat het iets onschuldigs is!! Dikke knuffel!
Kan mij voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Hopelijk krijg je de meeste uitslagen snel, in principe, althans zo legde ze het mij vorige keer uit met H, is bij een spoed cito alles wat niet op kweek hoeft binnen 6/12 uur (in het zkh zelf nog korter) en alles wat op kweek moet binnen 24/48 uur. Maar misschien zit er nog wat verschil tussen kinderen en volwassenen, dat weet ik niet. Het werd ons zo uitgelegd in het wkz.
Jeetje, ik snap dat je hiervan schrikt… Ook vervelend dat je nu moet wachten. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat het meevalt!