Jeetje, hier zou ik me ook helemaal het rambam van schrikken! Hopelijk heb je inmiddels het verlossende telefoontje dat alles wel meevalt. de reacties hier zijn hoopgevend ❤️
Wow, snap dat je je de pleuris schrikt! Een oud klasgenootje tevens vriendin had dit ook! Kreeg onverklaarbare blauwe plekken en ze moesten indd de ziekte die niemand wilt toch uitsluiten! Gelukkig en godzijdank had dit iets met bepaalde vitamine enzo te maken! Hopelijk gauw een goede uitslag! sterkte met het wachten, en indd vooral niet op internet kijken!
Wow wat een plekken zeg. Ik zou me ook kapot schrikken. Ik hoop dat je snel weet wat het is en dat het natuurlijk zo genezen is.
Wow heftig! Ik had t ook vorig jaar, maar niet zo heftig als jij. Maar wel een stuk of 20 onverklaarbare blauwe plekken vooral op mijn benen. Ook bloed geprikt en vanalles getest, maar niks gevonden gelukkig. Ze trokken weg en daarna ook niet meer terug gekomen. Heel vreemd vind ik dat nog steeds, dus wat het nu geweest is weet ik niet. Maar... het hoeft dus niet per se meteen iets heel ernstigs te zijn.
Wow, dat is inderdaad schrikken. Ik hoop dat je ondertussen al iets meer weet of snel te weten komt. Sterkte!
Zijn het wel blauwe plekken? Die eerste duidelijk wel, maar die andere? Lijken haast rode zwellingen, alsof er een allergie oid is. Dat had mijn man een tijdje geleden ook plots, op zijn hele rug en buik. Een soort roden bulten, zonder dat ze daadwerkelijk dik waren. Het jeukte niet maar het zag eruit alsof dat wel zo zou zijn. We zijn er niet achter gekomen wat het nou was, langzaam zijn ze weggetrokken. Sterkte! Hopelijk heb je al bericht gehad en is het iets van onschuldigs!
Wow ik zou mij ook echt helemaal gek schrikken joh, wat een plekken! Hoop dat je snel een goede uitslag hebt.