Geschrokken/bang/ongerust

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

De huisarts had het wel over een infectie of ontsteking die een autoimuumreactie kon veroorzaken en bloedplaatjes of bloedvaten aan kon vallen daarmee. Misschien doelde ze hierop. Ze zou daarop in ieder geval testen (infecties, ontstekingen, bloedplaatjes en bloedcellen en stolling) en als dat niet goed was me doorsturen naar een internist. Maar als dat het was zei ze dat het ook simpel op te lossen was met een prednison injectie waarna de klachten vaak verdwijnen en nooit meer terug komen?

2. GossipGirlxoxo

dit vind ik fijn om te lezen!

3. GossipGirlxoxo

nee zijn echt blauwe plekken. Zijn ook aan het verkleuren als blauwe plekken. Alleen gisteren ochtend en avond werd alles ineens heel vurig met meer rood dan blauwe erdoor.

4. GossipGirlxoxo

nee gisteren was de uitslag nog niet binnen. Over 2 minuten is de praktijk bereikbaar en bel ik voor een nieuwe afspraak ipv belafspraak. Zit me toch niet lekker ook zo voor het weekend. En nu zit mijn eigen huisarts en 2 zien misschien meer dan 1.

Spectre vindt dit leuk.
  5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

dit zijn galbulten die liggen echt op de huis vaak als eilandjes. Dit zijn echt blauwe plekken.

7. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.285
    3.965
    113
    Vrouw
    He bah, echt logisch dat je hiervan schrikt!

ik duim dat het iets onschuldigs is!

8. GossipGirlxoxo

probeer al een paar keer te bellen denk dat er storing is bij de huisarts aan de telefoon krijg telkens zo een afgesloten toon :(
    Als ik ze over 20 minuten nog niet te pakken heb gehad rij ik langs zodra ik dochter naar school heb gebracht.
    Werd vanmorgen ook ineens wakker met op 4 plekken een koortslip. Ergens gaat het volgens mij mis met mijn afweersysteem.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Wat naar dat je zomin spanning zit en ze nu niet bereikbaar zijn. Je hebt groot gelijk als je zo meteen je dochter hebt weggebracht en er naar toe rijd.

Hopelijk kun je zo gelijk terecht!! Het zit je echt niet mee! Ik hoopte toch echt op een beter jaar voor je (jullie).

Succes zo meteen!!

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ja en nee, omdat haar bloedplaatjes zo extreem laag waren wilden ze een bloedtransfusie doen. Dat doen ze niet graag bij kinderen. Bij mijn dochter herstelde het zich heel langzaam en hebben ze het verder zo gelaten. Ze moest om de 2 dagen bloedprikken, later om de week. Vanaf 50 (miljard) is het een ‘veilige’ waarde en toen werd het om de maand en daarna eens per jaar. Maar ze is zelf hersteld, zonder medische hulp.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ook nog..
    Zeker zorgen dat ze je zien vandaag, hier kan je niet mee rond blijven lopen.

12. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.811
    2.501
    113
    Vrouw
    Goed dat je ook vitamines geprikt hebt! B12 kan echt veel sh$%^^t veroorzaken.

Ik zou ook langs rijden, succes zo!

13. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Heel veel succes en hopelijk valt de uitslag positief uit!

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Ik hoop dat je de huisarts gesproken hebt en je moet zeker duidelijkheid hebben zo voor het weekend

15. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben je er weer @GossipGirlxoxo , maar ontzettend balen dat je nog niks weet!

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Voor die balie gaan staan en wachten tot ze je helpen.

Gewooniemand, 11131618, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Jeetje ik zou me ook zorgen maken!
    hopelijk is de uitslag snel binnen.

18. Yvuna

Yvuna Actief lid

12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Ik moest vanmorgen ook aan je denken, dus kwam even kijken of je al (hopelijk goed!) nieuws had. Zo vervelend zeg dat je nog steeds niks weet en het alleen maar erger wordt. Ik leef met je mee hoor, echt heel naar dit. Sterkte nogmaals!

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zal weinig nut hebben als het bloedonderzoek nog niet klaar is. Tot die tijd is het, hoe klote ook afwachten. Je kunt niet gaan behandelen als je niet weet wat de oorzaak is.

GossipGirlxoxo en Sado vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

uiteindelijk namen ze op en kon ik om 8.30 komen. Wacht nu even buiten want de uitslagen staan niet in zijn systeem. Hij heeft waar ik bij was het lab gebeld en die faxen nu de uitslagen en hij roept me zo weer binnen. In afwachting van die fax helpt hij even een andere patiënt.

Iertje81 en Butchke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina