Eliz, ik heb tot 8 weken bloedverlies gehad, in alle kleuren rood en bruin die je maar kunt bedenken. De boel is nu vanbinnen super doorbloed, dus een adertje is zo gesprongen. Ik heb met 5,3 weken een echo gekrgegn, na heel veel aandringen. Daarop konden ze al een hoop zien, dus dat kun je altijd proberen. Btw Gefeliciteerd!
Hey meid.... Zoals je weet zit ik nu ook even in een rotperiode... Maar heb ondertussen een hoop verhalen gelezen waarbij het gelukkig gewoon goed is gekomen. Hoe is het nu met je?
Meiden heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Ik heb medicijnen gekregen voor een urineweginfectie waar ik behoorlijk last van heb. Het advies is veel drinken maar dat betekent ook heel veel plassen en juist dan lijk ik wat donker bloed te druppelen. De vk heeft me vanmiddag een beetje gerust kunnen stellen. De echo naar voren halen vond ze geen optie omdat er echt nog niets te zien is volgens haar. Afwachten blijft het sleutelwoord. Als ik toch eens 2 weken vooruit kon slapen... Edit: héél héél stom, maar ehm denken jullie dat er kans is dat ik een wondje heb veroorzaakt door een aantal keer vaginaal te temperaturen?
Ja, dat kan zeker. Je bmm is super doorbloed en door vaginale activiteiten kun je wel een adertje beschadigen. Wil ik weten waarom j daar tempt?
Haha, nou dat weet ik niet maar wil het je gerust vertellen Gewoon puur gewoonte. Heb het ooit zo gedaan omdat ik rectaal echt niet trok. Note to my self: don't go there!!
Ik heb ook bruin en roze verlies gehad deze zwangerschap van week 5 tot en met 7. En gelukkig ging het toch echt goed Het is ontzettend spannend. Sterkte met het wachten!
Dansie: thanks!! Er zijn gelukkig echt heel veel positieve verhalen! @Lov: ik ben gerustgesteld voor zover dat kan. Doel bereikt toch?
Hey lieverd, Wat lees ik nu?!? Dit is niet wat je wil nu he!! Weg met dat bruin! Je leest heel vaak dat het gewoon goed gaat, ondanks bruine afscheiding! Ik duim echt keihard voor je!!! En hoop dat de tijd tot de echo snel voorbij gaat!!! Dikke knuf!!
Heey, Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook bruinverlies gehad. dit was echt een heel klein beetje en had ook nog gewoon alle zwangerschapsverschijselen. toch gelijk een echo gehad en hierop was het mis. Ik was toen 11 weken zwanger, maar met 5 weken was het al verkeerd gegaan. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan ook fout gaan. en als ik jou was zal ik toch vragen of je niet eerder een echo kan krijgen. Ben je gelijk van je ongerustheid af. Succes meid!
@liefkleintje: Het is verdorie toch om te gillen! Ik voel me ook redelijk dom hoor, jaren uitgekeken naar die positieve test en natuurlijk nooit verder gedacht dan dat Maar goed, we hebben onze verwachtingen nu bijgesteld en wachten rustig af wat er komen gaat. @Emmaa: bedankt voor het delen van je verhaal. Het spijt me echt enorm voor jullie. Ik krijg al een vroege echo en daar kan ik me prima in vinden. Ik heb me er bij neer gelegd dat ik verder toch niets kan doen en verder hou ik me vast aan alle positieve verhalen. Ik zie dat jij nog maar een paar weekjes hoeft! Ik hoop dat je enorm van deze zwangerschap hebt kunnen genieten en dat je straks een wolk van een baby in je armen mag hebben. Succes met de laatste loodjes!
Misschien nog van het nestelen? Vaak is bruinig verlies niet heel erg,zolang het niet helderrood wordt...
Bedankt voor je antwoord! Er zitten wel wat vlokjes bij dus wie weet. Ik voel gelukkig goed, geen krampen en het zijn steeds druppels. We zijn voorbereid op het ergste en hopen het beste!
Bruinverlies is niet erg, zolang je gen krampen en helderrood bloedverlies hebt kan het nog oud innestellingsbloed zijn. Sterkte met afwachten....vreselijk is dat.
Dag lieve PCO Mama Het gaat wel goed hoor! Ik heb gisteren wel onwijs veel last gehad van iets wat ik vond lijken op ovulatiepijn, alleen rechts. Dat gaf weer wat stress en verder gisteravond voor het eerst echt heel erg moe. We hadden een borrel van 21 uur tot middernacht maar om 23.00 uur zaten we in de auto omdat ik me niet goed voelde. Zou dat dan toch het begin van kwaaltjes zijn? Verder alles hetzelfde, we wachten met gezonde spanning af. @Panter: dankjewel! We hopen op goed nieuws en ik me maar vast aan alle positieve verhalen. Hoe is het nu met jou?
Fijn om te horen en dus ook geen bloedverlies meer? Dan is het helemaal een feestje waard kwalen erbij en dan kan het toch echt niet meer missen
Hoi Eliz, Ik heb met 6+3 ook bruinverlies gehad. Ivm een MA was er behoorlijke paniek. Er is toen een echo gemaakt en wel hartactie maar nog niet zo snel als het wezen moest, dikke vet stress toen! Ik heb toen nog een dag of 3 bruinige afscheiding gehad, soms slijmerig, soms 'gewoon' bruin (wat je ah einde van een ongi ook kunt hebben). Een week later weer een echo en toen was ik in ene 7+6 met een mooi stevig kloppend hartje! Dit verhaal even om je een hart onder de riem te steken. Het zegt dus allemaal niet alles! En gefeliciteerd met je zwangerschap!