PcoMama: helaas, dat wel. Gelukkig is het niet erger geworden. We houden vertrouwen!! @grumpy: wow!! Ook al een positief verhaal! Heel erg bedankt! Ik hoop dat het bij ons ook zo'n mooie afloop mag krijgen!
Dat is dan weer even minder, maar we houden gewoon goede hoop! Is er overigens echt geen mogelijkheid dat je eerder een echo mag? Januari is nog zo lang wachten...vind het knap dat je het kan meid...maar hopelijk kan je misschien morgen bellen om alsnog een echo te krijgen....
Duhh ik lees hele tijd 4 januari sorry whoehaha... Nee dan is het nog eventjes afwachten! Maar tot nu toe gaat ie goed dus we gaan gewoon door met duimen!
Hey meiden, Toch nog even een berichtje. Het bruinverlies houdt nu al 9 dagen aan.. Dat kan toch niet goed zijn? Zou mijn lichaam gewoon niet doorhebben dat het foute boel is? Ik moet nog 9 dagen afwachten maar het valt me zwaar! Vandaag piepend met het ziekenhuis aan de telefoon gehangen maar ook zij wilden me niet langs laten komen voor een echo. Moest het gewoon even kwijt. We waren zo ontzettend blij en we weten nu gewoon niet meer wat we nu nog kunnen/mogen verwachten..
Meid, ik snap dat je je bang en onzeker voelt maar het hoeft echt niet fout te zijn. Mijn VK zei dat ik me geen zorgen moest maken zolang ik geen krampen of helderrood bloedverlies had. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan want zorgen maak je je toch... Zelf heb ik van week 6 tot week 10 last gehad van bruinverlies en hier is het niet fout gegaan. Sterkte met afwachten en hopelijk gaat het bij jou ook goed!
Balen meid dat aanhoud het bruinverlies! Hier rood bloed gehad(3x zelfs) en toen natuurlijk ook stress maar nu 2 echo's gehad en hartje klopt prima! Nu ook elke dag wat bruin! Dus hoeft echt niks te beteken! Sterkte meid!
Meis, ik snap dat het vreselijk moeilijk is om positief te blijven nu!! Maar zoals de andere meiden zeggen, het hoeft niks te betekenen. Ik blijf gewoon keihard voor jullie duimen, echt!!! Je mag me altijd mailen of pb-en he!!
Lief hoor meiden! Echt super lief! Het ene moment denk ik, ach het duurt nu al even en het zet niet door dus dan hoort het misschien bij deze zwangerschap. Het volgende moment kan ik mijn haar wel uit mijn hoofd trekken van verdriet. Ik blijf gewoon positieve dingen visualiseren en hopen op een goede echo!
OOOH Eliz ik leef zo met je mee, en inderdaad dat wachten is echt killing! Mijn arts zei het gisteren ook, bruinverlies kan je je hele zwangerschap houden zonder dat het ook maar iets betekend. Knuff!
Ladies, Een laatste vraag en dan hou ik er over op. Het bruin verlies lijkt steeds minder te worden. Nu zie ik alleen nog wat bruine draadjes. Dat is natuurlijk wat bloederig slijm. Stopte het bij jullie ook op deze manier of is dit stilte voor de storm? Alvast bedankt!
ik denk dat je het nu wel kan zien als een innestelingsbloeding...het had allang door moeten zetten als het mis was. Feit dat het nu lijkt te stoppen zou mij opgelucht doen ademhalen.
Hier was het de ene dag erger dan de andere en soms had ik ook wat jij nu omschrijft. Het is uiteindelijk het plotseling gestopt na 10 weken. (vanaf de dag van de echo geen bruin- en rozeverlies meer gehad!)
@Panter: dankjewel voor je geruststellende woorden. Ik blijf het lastig vinden om er weer echt vertrouwen in te hebben. Maar inderdaad, dit zou wel een heel traag begin van het einde zijn. @Chiggy: ik heb vrijdag een echo. Hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid en ik hoop echt dat het daarna ook stopt. Het blijft er vervelend uit zien. Thanks!
Heb ik ook gehad bij de tweede. Zelfs nog met 11 weken een hele heftige bloeding! Had dus ook steeds het idee dat het fout ging. Maar niks daarvan, er kwam gelukkig een hele mooie gezonde jongen uit na 9 maanden
Wat lief van je! Het gaat goed! Ik heb het idee dat ik een beetje weet wat er aan de hand is geweest. Ik heb van nature een moeilijke stoelgang maar nu staat het stil. In overleg met de gyn mocht ik gewoon dulcolax gebruiken maar kennelijk zit daar een stof in die je darmen heel erg prikkelt. Ik denk dat dit misschien wel wat oud bloed heeft doen lopen, het gebeurde namelijk elke keer aansluitend als ik zo'n tabletje had genomen. Helaas viel het kwartje pas na afgelopen zondag. Niet meer doen dus! Inmiddels is het bruinverlies echt helemaal gestopt, heel erg fijn. Morgen de vroege echo, heel erg spannend. We hopen op een kloppend hartje. Echt lief dat je er naar vraagt!
Beste Eliz, Ik heb je verhaal gelezen. Weet héél goed hoe jij je voeld, bah die onzekerheid. Ik ben inverwachting van onze vijfde en géén enkele zwangerschap begon normaal bij ons. Iedere zwangerschap bloed en bruin verlies, man en als er toch iets is wát je niet wil zien bij een zwangerschap.....is dat het wel! Nu is alles rustig bij mij en wen ik er wéér langzaam aan dat ik in blijde verwachting ben! Iedere zwangerschap kwam het goed! Ik wens je veel plezier morgen bij jullie echo, geniet er van. Laat je ons weten hoe het was? Ik leef met jullie mee, wetende dat het vreselijk is......die onzekerheid! Groetjes Melanie
Jij ook al zo lief Melanie! Dankjewel! Het is slopend en je hebt het gevoel dat je stilstaat. Is het eindelijk zo ver, heb je het idee dat het ieder moment weer afgepakt kan worden. Ik laat het zeker weten! Groetjes Eliz
Echt heel fijn dat t bloeden is gestopt. en wat betreft morgen, spannend!! ik hoop voor je dat je een goede echo hebt! Laat je t morgen weten hoe het gegaan is?