Zoals beloofd! Vanochtend echo gehad en een kloppend hartje gezien. Het is nog zo ontzettend klein en pril, maar zo ontzettend bijzonder! Het hartje moet nog wat op gang komen en ik ben waarschijnlijk een weekje korter zwanger dan ik dacht. Volgende week opnieuw een echo.. heel erg spannend!!
Wat fijn! Ik ben eerst ook bijna 1 week teruggezet, zelf dacht ik 7.1 en gezet op 6.3 met ook nog niet een sterk kloppend hartje. Week later goed gegroeid en sterk kloppend hartje. Met termijnecho vooruit gezet en toen klopte alles weer qua termijn. Dus dat meten is niet zo betrouwbaar dus. Maar kan me voorstellen dat het toch weer een spannende week was, had ik precies zo.
Dag lieve meiden, Ik wilde jullie even laten weten dat wij vandaag helaas slecht nieuws hebben gekregen. Toch een miskraam.. Ik wil jullie bedanken voor het meeleven en al jullie positieve energie! Ik heb er heel veel aan gehad. Liefs!
Ach nee (( Dit had ik niet verwacht ... Heel veel sterkte heb echt aan je gedacht. Ik hoop gauw op een plakbeebje voor je!! Liefs