Geschrokken: bruinverlies met ongeveer 5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eliz30, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow meis, wat vreselijk voor je! Ik had dit niet aan zien komen... Heel veel sterkte meid!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte!!:(

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Heel erg bedankt lieve meiden.

Ik was al 3 dagen alleen maar aan het huilen, ik wist diep van binnen dat het gewoon niet goed zat.
    De tranen zijn nu even op en ik voel een bepaald soort opluchting. Het verdriet zal de komende weken nog wel komen. Nu afscheid nemen en proberen het af te ronden. Dan hoop ik dat wij van mijn verjaardag in februari een frisse start kunnen maken. Want eerlijk? 2013 sucks tot nu toe!!

Liefs

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh meisje toch, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet hoe je je voelt. Ik zit er ook midden in. Blijf praten, dat helpt enorm. Ik doe niks anders en het helpt echt om het een plek te gaan geven. Dikke knuffel!

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Ikapika: dankjewel meis..
    Ik voel me zo stuurloos. Na 25 maanden ineens die verrassing en nu weer overnieuw beginnen. Ik weet niet hoe ik me straks moet gaan opladen om het weer te proberen. En de angst dat het weer 25 maanden duurt...

6. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Heel veel sterke! Ik weet dat dit erg veel pijn doet!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Eliz,
    Ik snap wel dat je je zo voelt. Bij ons ging zwanger worden heel snel. Maar die zekerheid hoeft er helemaal niet te zijn dat het weet zo snel gebeurt. En dat maakt me angstig. Ik heb ook geen idee hoe het van binnen allemaal zit. Hoe gaat het verder lichamelijk met je? Ik merk hier dat het een enorme aanslag op mijn lijf is. Praat veel met je man. Jullie moeten samen weer sterk worden. Het opladen moet je ook samen gaan doen. Wij zijn nu vakantieplannen en uitstapjes aan het plannen. Je zou het vluchten kunnen noemen. Ik weet het niet. Maar ergens moet je wat....
    Als je me wilt pb-en om te praten, dat mag hoor!

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Emmaa: dankjewel! Lief van je!

@Ikapika: Graag. Ik ga straks even naar mijn schoonouders. Arme mensen waren in de wolken toen we het vertelden.
    Ik pb je vanavond of morgen even.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Meis, ik vind het zo vreselijk voor jullie!!! :(

Ik heb er geen woorden voor! Ik weet helaas een beetje hoe je je voelt!
    Ik hoop dat jullie het samen kunnen verwerken en de kracht weer vinden om door te gaan!
    Want ik geloof er heilig in dat het ook jullie gegund is!!

Heel veel sterkte lieverd!!

Je mag me altijd pb-en of mailen! Maar alleen als jij daar behoefte aan hebt! xxx

10. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Liefkleintje ik heb je veel te lieve pb gelezen en ik wil heel graag reageren!
    Ik wil gewoon dat dit nu voorbij is.. Ik wil er vanaf, maar ik ben tegelijk ook bang voor de pijn...
    Ik mail je morgen even. Dan zit ik wat rustiger.

Dikke knuffel voor jou!

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Meis, neem je tijd! En als je het fijn vindt om te reageren, doe het dan wanneer jij het wil!
    Voel je niet verplicht.....

Ik wilde er ook vanaf toen ik wist dat het niet goed zat! Bij mij duurde dat gelukkig niet heel lang meer....
    Dan pas kan je het een plaatsje geven en denken aan langzaam weer verder gaan!

Heeeeel veel sterkte! Neem je tijd! Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina