Frustraties.....wie heeft dit ook gehad en hoe liep het af??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ceilo, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    #1 Ceilo, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
    hey meiden....

ik wil dit toch even met jullie delen en ben benieuwd of er meiden zijn die dit ook hebben gehad en wat de afloop was....Ik hou het bijna niet meer uit en word gek van de frustraties!!

Ik zal beginnen bij het begin en proberen het kort te houden:

16-11 NOD

14-11 posi test

16-11 NOD

05-12 1e dag bloedverlies( zo'n 6,5 week zwanger volgens de "calculator")

06-12 1e echo.... hartje gezien,frummel is iets kleiner....5,5-6 weken zwanger volgens de meting van de VK.

07/08/09/10-12 nog steeds bloedverlies

10-12 echo gehad. VK zag geen hartje.er zou een miskraam volgen

mn gevoel klopte niet,HA gebeld met verzoek op second opinion bij de gyn in het ziekenhuis-->17-12 kon ik terecht.

t/m 17-12 nog steeds bloedverlies,al was het de laatste dagen minder en leek het meer "oud bloed" - bruinig

17-12 echo bij gyn... HARTJE KLOPTE,inwendig onderzoek gehad álles zag er van binnen netjes uit! frummeltje aan de kleine kant,niet veel gegroeid....meting kwam uit op 6/6.5 week ipv 8 weken wat ik dan zou moeten zijn

de gyn zei dat t ook aan de ligging van frummeltje zou kunnen liggen,maar het moet echt wel gaan groeien!!

over 1,5 week mag ik weer terug naar de gyn! hopende dat het hartje nog steeds klopt en het gegroeid is!!

tot op de dag van vandaag nog steeds bloedverlies.... na de echo werd het weer wat meer... de hele middag vandaag niets gehad en vanavond was het er weer!

het kan dus niet zo zijn dat ik pas later zwanger ben geworden,want het is al duidelijk gezien.......

kortom: ruim 8 weken zwanger,15 dagen (helder)bloedverlies kloppend hartje,alleen een vruchtje ten grootte van 6.0-6.5 week....

hieronder zal ik de echo van 6-12 (vkpraktijk) en 17-12 (ZH) bijvoegen:

Bekijk bijlage 293858

Bekijk bijlage 293860

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik ga even lezen daar..... :) ben benieuwd....

enne thnx he! hier brand dr ook 1 extra!

Knufff

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier was de groei achterstand geen goed teken helaas. Ik ga voor je duimen..

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moelijk hoor.....
    Ik had ook bloedverlies en helemaal niet zoveel en geen krampen. Ik kreeg wel gelijk te horen dat het vruchtzakje niet goed uitzag. Er klopte wel een hartje.

De hele week rustig aan gedaan en merkte dat het bloedverlies zelfs minder werd en stopte!

Maandag heb ik weer een echo gehad en het kon beide kanten op...
    Helaas ging het de kant waar ik niet op gehoopt had....ik was gewoon al helemaal schoon!

Dus toch een mk gehad.......
    Gister werd ik nog wakker met een hoop bloed en ik verloor opeens een hoop stolsels op de wc....schijnbaar toch niet schoon.

Ik heb in die week dat ik nog van niks wist veel verhalen gelezen op internet ...
    Veel zwschappen gaan gewoon goed met bloedverlies .... alleen moet er dan voor de rest niks geks zijn.
    Dat ik al een slecht vruchtzakje had was al niet positief.

Hou met beide kanten rekening en hoop op het beste meid!

Wanneer mag je weer langskomen voor een echo?

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee Ceilo,

Bah wat een onzekerheid nog steeds...
    Je weet helaas mijn afloop, ik bleek bij de eerste echo ook al 1,5 week achter te liggen. Hier kwamen we bij de slechte echo achter omdat ze de eerste keer niet heeft opgemeten.
    Ik ga heeeel hard voor je duimen dat jouw kleintje gewoon lekker blijft zitten en goed gaat groeien. Heel veel sterkte de komende dagen!

Dikke knuffel
    Manouk

7. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Ceilo: hoe heb je geslapen meis? En hoe gaat het nu?

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @mamadaisy: jammer voor jullie zeg!! Hopelijk word 2013 jullie jaar!! en thnx!

@lov23: vreselijk voor je!! Voor jullie ook een goed 2013!!
    ja het gekke is dat alles er in princiepe gewoon goed uitziet...... of utizag.... (update hieronder)

@Manouk: Meis... kheb nog steeds met je te doen he... hoe is het nu?? Dikke Knuffel terug!!

@Eliz: ach ik slaap slecht... leef slecht... kheb een k*tkerst,maar verder gaat het prima... "onder omstandigheden"

Nou even een updateje

vrijdagavond na het plassen,geen bloed,geen bruin,maar volgens mij het vruchtje!! *shock*

Ik mocht zaterdag om 15.30 in het ziekenhuis komen....

de dienstdoende gyneacologe vind het heeeeel vreemd hoe dit allemaal verloopt...eerst al dat gedoe met de vk die geen hartje zag en nu helemaal omdat het wss vruchtverlies verder ook niet gepaard ging met bloedverlies en geen buikpijn en nu ook alleen iets rozige afscheiding... terwijl het echt wel bloed had moeten zijn in haar opinie...

ik zei ook al,kheb al 8 eerdere mk's gehad en dit ken ik ook niet zo hoor....

khad een foto van het "vruchtje" gemaakt en die aan de gybeacologe laten zien.... ze dacht idd een vrichtje...

inwendige controle,bmm was mooi gesloten en tijdens de echo zat er nog een vruchtje..... alleen op een andere plek als bij de andere echo's...... grote kans dat het een 2ling was geweest...

dit vruchtje was echter ook nog klein en ze kon het niet goed en vooral niet lang genoeg in beeld krijgen om een harstlag te kunnen ontdekken.....

voor de echofoto heeft ze het beeld stilgezet,maarja daarop kan je geen hartslag zien

We weten het dus nog steeds niet hoe en was,maar een ellendig gedoe is het allemaal wel....

de 31e terugkomen,D-Day.... mits ik eerder gekke dingen ga verliezen of weer veel bloedverlies krijg... dat is nu zga voorbij namelijk... heel soms heel iets....

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jeetje meid, wat een toestand en nu nog steeds geen duidelijkheid... Hoop op een klein wondertje deze kerst en dat je bij de volgende echo in ieder geval duidelijkheid hebt.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje!
    Wat zul jij in spanning zitten ...... Wat een verhaal.
    Ik hoop dat het andere vruchtje het gewoon goed doet.....heel veel succes!

11. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    man, wat een onzekerheid!
    ik ga voor je duimen!

12. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ook ik duim voor je, wat een rottijd voor jullie! Helaas was bij mijn beide miskramen de groeiachterstand vanaf het begin ook geen goed teken. Een paar dagen is meestal niet zo'n probleem, als het nog zo klein is, scheelt het zo een paar dagen. Maar meer dan een paar dagen was bij mij nooit een goed teken, sorry...Maar ik duim voor je!

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Bedankt voor al het duimen lieve meiden...

Helaas was de laatste echo toch niet goed!

Hier mag dus een slotje op!

14. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

wat ontzettend erg voor jullie, heel veel sterkte

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte.........:(

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14