geschrokken en verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)

Idem hier...

Gelukkig wel genoeg andere die snappen wat je bedoelde!

2. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

dat bedoel ik.. ik kwam ook een op zo een site terecht voor vlindertjes, en wat breekt dat je hart..

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid ik snap je volkomen. Ik had van de week nog dat ik met een klant aan het praten was en hij tussen neus en lippen door vermelde dat hij (naast zijn dochtertje wat erbij was) nog twee andere kindjes had die zijn overleden. Ik schoot echt helemaal vol, die man schrikt natuurlijk weer van mijn reactie. Maar even mijn buik laten zien en uitgelegd dat ik zwanger ben en dat soort dingen me echt heel erg aangrijpt op dit moment. Arme man wilde zich ook nog verexcuseren...
    Zulke dingen komen gewoon nu veel harder en directer binnen dan normaal. Hoop dat je je snel weer kunt richten op positieve dingen.

Gewoon voorlopig ver weg blijven van het internet meid...

4. Tese

Tese Niet meer actief

Jezus wat een rare onzin reactie zeg! Waar slaat dit op!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    pffft, ik kwam ook op een vlindersite uit en werd helemaal naar. Zooooo oneerlijk, dus snap je wel hoor!!
    maar: meisje wat ik ken was net zo ver en is 2 weken terug bevallen en toen dacht ik:"wauw, alles erop en eraan, zo ziet mijn kindje er dus ook uit". Kindje maakt het helemaal prima! natuurlijk nog eventjes flink vechten, maar so far so good!

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Amen!

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik vind ook niet dat er iets kwetsend gezegd wordt hoor... het is ook geen leuk of fijn zicht als je dan ineens foto's ziet van dode baby's.... als je het niet zelf meegemaakt hebt, is het toch heel anders.

Wij zijn zelf ons meisje verloren bij een zwangerschap van 38 wk..ineens was ze stil in mijn buik. Maar ons meisje is wel mijn hartediefje...maar als ik dan inderdaad ook foto's zie van haar toen ze thuis opgebaard lag, kan ik me voorstellen dat het voor een ander heel moeilijk is en daar heel verdrietig van kan worden. Voor ons is het ons kindje en een heel mooi meisje. Maar het maakt het er nu echt niet makkelijk op...Zit nu ook op 35 wk en ik begin onrustig te slapen, beelden komen terug.
    Maar inderdaad..het is "maar" 1 %...maar helaas zaten wij daar vorige keer bij.

Wij zullen blij zijn als ons mannetje over drie weken bij ons ligt. Maar ik vermijd nu ook de vlindersites...kan er nu even niet naar kijken, zou er ook veel te down van worden.
    Dus ik vind de reactie van Noena heel begrijpelijk!!!!!

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou zo zie je maar weer dat er WEER niet goed gelezen word deze dame verteld gewoon dat ze wilde weten hoe haar kindje er ongeveer nu uit zou zien en ze komt per ongeluk op een site die ze niet in gedachten had dat wil je toch helemaal niet zien als je bijna gaat bevallen?dat is iedere moeder haar ergste nachtmerrie kom op zeg nou ts ik begrijp je helemaal hoor

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    noena, ik kan het me voorstellen. Ik zoek ook weleens afbeeldingen van een foetus van de termijn waarop ik me bevind en dan zie je ook weleens geaborteerde foetussen voorbij komen, heel gruwelijk.
    Gruwelijk in de zin van dat het je verdriet doet en schokkend is om te zien.

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Was ook precies wat ik wilde zeggen...

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jeetje dacht ga even kijken naar de andere reacties ik schrok me kapot... Ts wordt echt helemaal verkeerd begrepen ja jammer :( goed lezen wat iemand schrijft kan ook wel eens wonderen doen.. In plaats van meteen heel heftig te reageren.. Jammer

12. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0

Mee eens !!!!

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Juist :)

gelukkig begrijpen de meeste dames wel wat ik bedoel..

Xjes noena

14. Juno77

Juno77 Actief lid

18 aug 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf moeder van twee engeltjes en heb het berichtje van Noena totaal niet als kwetsend ervaren, aangezien ik meteen de strekking van haar verhaal begreep. Jammer inderdaad dat sommige mensen niet goed lezen en de inhoud totaal verkeerd opvatten.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het besef dat wij ons kindje kunnen verliezen grijpt mij ook heel erg aan. Natuurlijk weet je het wel, maar werkelijk besef door verhalen op een forum of foto's op websites: daar word ik ook erg emotioneel van.
    Herken wat je schrijft dus!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    helemaal mee eens

en hier ook brok in mn keel en een samengeknepen maag als ik op een vlindertjessite komt en het verhaal lees
    pas feliciteerde ik iemend op babysite met geboorte van een prachtig kind wel veel te vroeg maar
    en 2 weken later ging ik kijken hoe het ging met ze en bleek hun de grootste nachtmerrie te zijn overkomen
    heb toch ook effe zitten janken hoor

en ik denk dat medeleven toch absoluut niet kwetsend is? of ik moet zon rare hersenkronkel hebben

17. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

uhu..

:(

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #38 snoetetoet, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    helemaal mee eens, iemand wil hier iets delen. dat dames het nou gelijk op zichzelf betrekken vind ik jammer. er wordt gelijk zo gekat op elkaar terwijl we allemaal in dezelfde positie verkeren en dat is dat we allemaal een gezond kindje willen. als je googled hoop je mooie plaatjes te zien. je kan je afvragen wat de plaatsers van plaatjes van overleden kindjes er mee willen....

tip voor noena die een mooi beeld wil van een baby van 35 weken (wat ik me goed kan voorstellen!) ga naar de site moeders voor moeders en meld je aan voor berichtje uit je buik.

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oh ja noena, als je op mijn ticker klinkt ga je naar een site waar ook goede plaatjes zijn, kan je gewoon het weeknr aanklikken.

20. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Thnx snoetetoet.. Xjes

Deel Deze Pagina