Hallo allemaal, Ik ben vannacht heel erg geschrokken van mezelf. Ik lag rustig in bed toen opeens mijn nek begon te verkrampen , werd steeds pijnlijker en toen ging het door naar de rest van mijn lichaam, Allemaal aan de rechterkant alleeen. Toen de kramp weg was was ik de hele tijd aan het trillen en klappertanden terwijl ik het heel erg warm had. Nou, de volgende dag heel erg raar gevoel in mijn rechterkant van hoofd tot teen. Heeft iemand hier ervaringen mee? (heb wel de dokter gebeld hoor maar wacht op een telefoontje terug) Alleen neemt de dokter mij nooit serieus dus dacht misschie hebben hier mensen ervaringen?
Ai dat klinkt niet heel erg leuk. Geen ervaring mee maar als je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden door je huisarts dan zou ik overstappen hoor.... Sterkte!
Misschien moet je dan niet de assistente laten oordelen maar gewoon laten komen hoor ik zou echt als ik zo'n antwoord zou krijgen zou ik echt boos reageren met de tekst...heb jij er voor gestudeerd volgens mij ben jij niet de arts ofweldan!! Als het niet lekker zit gewoon langs gaan en jezelf niet laten afwimpelen door een telefoontje hoor
Ik heb weleens kramp in m'n nek en been gehad, maar nooit helemaal over een kant. Dat gekke gevoel nu kan een reactie zijn op de krampen. Wanneer m'n kuit weer eens krampte (en dat doet vreselijk zeer) dan de volgende dag voelde die de hele dag vreemd. Alsof ie vermoeid was ofzo om het te verwoorden. Heb je misschien de laatste dagen intensief iets gedaan met alleen je rechterkant? Of op een bepaalde manier gezeten waar je lijf het misschien niet mee eens was? Zou idd zeker het bespreken met de ha, altijd beter natuurlijk als zoiets voorkomt. Beterschap iig! En hopelijk belt ie snel!
Ik ben natuurlijk ook geen arts, en je moet t zeker laten beoordelen maar ik vind t erg klinken naar hyperventilatie. Dat kan rare dingen met je doen, toen ik het de eerste keer had werd ik door de concierge van school binnengebracht bij onze huisarts en die dacht aan een epileptische aanval. Het kan zich op veel manieren manifesteren.
Mijn ha heeft net gebeld en hij zei hetzelfde als Manuk. hij denkt aan hyperventilatie. We hebben heel veel meegemaakt met onze zoon en daardoor denkt hij dat het komt. moet woensdag langskomen. Heel eng als je je eigen lichaam niet meer onder controle hebt! Bedankt voor de reacties. !!