ik heb een kruidvat lidmaatschaps kaartje (zo een rode met allemaal goedkope aanbiedingen!) kreeg vanmorgen mail de kruidvat eigen merk bio oil (heet bij kruidvat eigen merk dan beauty oil) kon je met je pasje en een uitprintje van dat papiertje voor maar 2,- krijgen (max 2 stuks per klant) tegen littekens en tegen zwangerschaps striemen ook droge huid etc k ben nog maar 8 weken dus nog geen striemen, maar komen vast nog... overigens is het eigen merk ook nog aanzienlijk goedkoper dan originele bio oil.... 5,95 tegenover een 11,95 origineel bio oil..!!! hieronder een link (hoop dat jullie het kunnen bekijken...) Kruidvat - Jouw Extravoordeelkaart - Jouw extra aanbiedingen
wat ik begrepen heb, al die zalfjes/olie e.d helpen echt niet tegen straie. Maar is toch lekker in het gebruik. meschien voor een droge huid of gewoon omdat het lekker is jezelf te verwennen tijdens je zwangerschap
Bedankt voor de tip! Ik gebruik idd meestal bio oil uit de aanbieding, maar dit is wel een hele goeie aanbieding van het eigen merk. Ga m zeker halen. Nog geen straie hier, maar vind het ook gewoon lekker spul om te gebruiken op mn buik
Thanks voor de tip. Mijn ervaring echter is dat je beter zwitsal mama buik balsem (ca. 6,50) kunt kopen en dat je je daar mee insmeert. Dat spul blijft meer dan een halve dag écht werken en het is niet vettig op je kleren/huid. Middeltjes op oliebasis hebben over het algemeen de neiging minder goed te hechten met hetgeen waar het voor bedoeld is. Ik heb inmiddels al een buik van een meter omtrek en nog geen streepje striae te bekennen!!! Ik zweer echt bij dat spul, dit is overigens de derde tube (half leeg nu), dus voor die paar euro hoef je het niet te laten zeg maar.
Ik kreeg van deze olie juist een droge buik. Ik gebruik gewoon bodylotion. Ik ben nu 36 weken en heb ook nog geen streepje straie. Maar goed wat niet is kan nog komen natuurlijk
ik gebruik de weleda buikolie en deze werkt ook super! Valt qua prijs ook mee! Zijn de aanbiedingen van kruidvat overigens niet persoonlijk? Of kan iedereen dan die advertentie gebruiken??