Ik ben heel het internet al aan het af zoeken. Maar ik zoek dus van die simpele plastic kinder/peuter stoeltjes met van die leuningen die je makkelijk aan een lage tafel schuift. Ik heb echt nog geen 1 winkel via internet gevonden waar je dit kan halen.. Dus niet via internet bestellen maar gewoon echt een winkel zelf. Dacht altijd wel dat de bart smit of de intertoys ze hadden maar daar zie ik echt van die stoeltjes staan. Weet iemand anders misschien waar ik dit soort stoeltjes kan kopen? Bedankt alvast!
Mn moeder heeft ze ook staan.. Dus je kan ze nog wel krijgen, denk bij blokker ofzo.. Intratuin heeft idd ook erg mooie, roze/blauw/rood! Zo'n stoeltje hebben de kleintjes (neefje en meisje) bij schoonouders, zo'n stoeltje krijgt ze hier thuis ook!
verkeerde seizoen daarom zie je ze niet.. in het voorjaar/zomer staan ze overal.. kwestie van zoeken nu denk ik..
Heb alle speelgoedwinkels en blokkers in Den Haag afgebeld maar zonder succes Niemand heeft ze, ook de Intratuin niet meer. Ik zoek weer iets hoor Iemand misschien nog een tip of misschien heeft iemand ze pas ergens zien staan? Ik hoor het graag.
haha heel herkenbaar je hebt iets in je hoofd en natuulrijk nergens vindbaar... terwijl je er in de zomer helemaal gek mee wordt gegooit. Je vroeg niet mijn mening, maar doe het lekker wel. Als ze op die stoeltjes gaan zitten bewegen knallen ze zo naar achter. Ze zijn vind ik te gevaarlijk. marktplaats? Ik zag ze vorige week wel staan nog bij de Ranzijn
Het is ook niet om op te klimmen Het is gewoon voor aan de salontafel. Heb namelijk geen eettafel. En uit de kinderstoel is ze gewoon uitgegroeid. Ik zoek gewoon een makkelijk plastic stoeltje die je makkelijk aan de salontafel schuift.
@pluisje weet niet wat voor vloer je hebt maar die krasdingen komen bij mij niet binnen....Zijn echt voor buiten, heb er dus nog 3 in de aanbieding
Ik heb laminaat maar de salontafel staat op een kleed dus daar komt dat stoeltje ook te staan. En als we klaar zijn met eten doe ik het gewoon in de kast Dus ik hoop geen gekras
marktplaats misschien, Ik heb er zelf ook drie. zelf twee ooit gekregen via een vriendin bij de ikea en een gewoon stoeltje waar van daan weet het niet eens meer. En iemand over het vallen valt wel mee als je kindje rond de twee drie is kunnen ze er goed op zitten. Hier ook geen eettafel te klein behuist.
misschien een idee om bij de ikea stoeltjes te halen die iets steviger zijn ?? kleine van een vriendin is in zo'n stoeltje achterover gevallen... gat in t hoofd. ken natuurlijk altijd wel gebeuren hoor maar vind ze zelf een beetje gevaarlijk. ikea heeft stevige stoeltjes niet duur.. 9,99 euro per stuk en die zijn stevig. hebben ook krukjes 5 euro van het zelfde dikke plastic. en natuurlijk hebben ze ook met leuningen riete stoeltjes en ijzer. moet je anders eens gaan kijken daar.
Waarom niet de stoeltjes van de ikea. Niet duur en die heeft ze altijd. En volgens mij ook in hele leuke kleurtjes. Mijn zusjes hadden een houte stoeltje. Is veel steviger en dat dunne plastic. En die van de ikea zijn ook van veel dikker plastic.
Oh ja de ikea kan ook natuurlijk. Nou het hoeft natuurlijk niet persé die plastic stoeltjes hoor, het kwam gewoon bij me op. Helaas heb ik een veel te klein huis voor een eettafel en staand eten is ook niks Dus ben gewoon eigenlijk op zoek naar een makkelijk stoeltje die je zo aan de salontafel schuift Ga morgen denk ik eens langs de ikea. Vind het alleen wel jammer dat je op de site van de ikea er niks van terug ziet.
Hier een overzicht van alle stoeltjes voor kinderen bij de Ikea: IKEA | Zoekfunctie Ze hebben alleen niet van die stoeltjes met leuningen. Ik vind deze stoeltjes zelf wel mooi: IKEA | Kindermeubels | Stoelen | MAMMUT | Kinderstoel