Zwanger van verse terugplaatsing, ook succes cryo zelfde punctie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mimi83a, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zwanger van verse terugplaatsing, daarna ook zwanger van cryo uit dezelfde punctie?

1. Ja!

2. Nee, helaas niet..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mimi83a

Mimi83a Lid

25 nov 2013
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Mimi83a, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Na een lang IVF traject zijn wij tot onze verbazing bij ICSI 4 zwanger geraakt van de verse terugplaatsing, met zelfs nog een paar cryo's in de vriezer. Nu onze kleine een half jaar oud is begint het weer te kriebelen... Ik weet niet of we nog een hele nieuwe poging zouden doen, dus ik hoop heel erg dat we weer zoveel geluk mogen hebben met een van onze cryo's.

Ik lees alleen verschillende dingen over de kans op succes met een cryo uit een succesvolle verse poging. De een zegt dat de kans hoger is, omdat alle eicellen waarschijnlijk beter zijn. De ander zegt dat de kans kleiner is, omdat nou eenmaal niet alle eicellen even "goed" kunnen zijn.

Daarom mijn vraag: had je wel/geen succes met cryo's na een succesvolle verse terugplaatsing? (dus van 1 punctie)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier helaas niet...

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yep. Finley komt uit dezelfde punctie als waar Aiden ook uit ontstaan is.

Aiden is ontstaan uit een verse TP.
    Wij hadden nog 8 cryo's in de vriezer.
    3 mislukte cryo-tpen
    4e cryo-TP was raak. Finley! :D

Nu dus nog 4 in de vriezer.

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hier ben ik ook benieuwd naar en dacht er zelf ook over zo'n poll te maken :). Ik heb ook nog cryo's.

5. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier voorlopig nog niet.. We hadden 9 cryo's en de eerste twee tp zijn mislukt. Nu hopelijk nog een derde poging over 1.5 week. We hebben nog drie cryo's over, maar ze ontdooien niet altijd goed :( Fingers crossed dat het derde keer, goede keer is!

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Hier was dat wel het geval. Icsi 1 mislukt (4x tp gehad), icsi 2 zwanger na verse tp. Er konden toen 5 cryo's in de vriezer, ik ben nu zwanger van de 1e cryo tp.

7. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit houdt de burger moed.
    Ik heb afgelopen woensdag de 1e cryo terugplaatsing gehad. We zijn toen van ons zoontje zwanger geraakt van de verse 1e ICSI terugplaatsing.
    Spannend allemaal hoor

8. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van de verse tp zwanger geworden. 1 cryo over. Deze is in juli terug geplaatst, wederom zwanger, maar helaas een miskraam.
    Eind van deze maand beginnen we met een nieuwe icsi poging.

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hier was ik ook wel benieuwd naar! Wij hebben een zoontje uit Juli 2013, 1e verse IVF tp. Nog 4 cryo's over (verdeeld over 3 rietjes) en als het goed is komende zaterdag de 1e cryo tp.

10. panter1984

panter1984 Actief lid

6 nov 2012
    175
    2
    16
    Helaas niet zwanger van de cryo's van de ICSI 3 waar mijn dochter uit is ontstaan bij de verse terugplaatsing.

We hadden 3 cryo's maar alle drie geen succes.

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hier helaas geen cryo terugplaatsingen gehad bij onze eerste ICSI behandeling. Alle cryo's overleefden de ontdooiing niet. Bij onze tweede ICSI behandeling was het bij het terug plaatsen van een verse cryo RAAK! Helaas geen cryo's aan over gehouden..

12. Mimi83a

Mimi83a Lid

25 nov 2013
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties.

Voor degenen die weer zwanger zijn (geweest), gefeliciteerd! En voor degenen bij wie het nog niet gelukt is, hopelijk lukt het snel wel!

Goed om te weten dat het in elk geval kan!

Ik vond later nog een hoopvolle poll, hopelijk biedt dit mensen die bezig zijn of gaan met een cryo hoop:

FET Success from Same Bath of eggs - Forums

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #13 Aquilegia, 16 okt 2015
    Laatst bewerkt: 16 okt 2015
    Dit klopt natuurlijk niet, het zijn onafhankelijke kansen (statistisch: het is zonder terugleggen). Als de kansen al wel gerelateerd zijn, dan gaat de redenering op dat deze eicellen dus mogelijk van betere kwaliteit kunnen zijn.

Ik ben van 2 cryo's zwanger geraakt van 1 punctie (geen verse TP gehad door overstimulatie). En ik heb nog cryo's over.

Edit: ik heb ja gestemd, maar het betrof dus 2x een cryo.

Deel Deze Pagina