Na een lang IVF traject zijn wij tot onze verbazing bij ICSI 4 zwanger geraakt van de verse terugplaatsing, met zelfs nog een paar cryo's in de vriezer. Nu onze kleine een half jaar oud is begint het weer te kriebelen... Ik weet niet of we nog een hele nieuwe poging zouden doen, dus ik hoop heel erg dat we weer zoveel geluk mogen hebben met een van onze cryo's. Ik lees alleen verschillende dingen over de kans op succes met een cryo uit een succesvolle verse poging. De een zegt dat de kans hoger is, omdat alle eicellen waarschijnlijk beter zijn. De ander zegt dat de kans kleiner is, omdat nou eenmaal niet alle eicellen even "goed" kunnen zijn. Daarom mijn vraag: had je wel/geen succes met cryo's na een succesvolle verse terugplaatsing? (dus van 1 punctie)
Yep. Finley komt uit dezelfde punctie als waar Aiden ook uit ontstaan is. Aiden is ontstaan uit een verse TP. Wij hadden nog 8 cryo's in de vriezer. 3 mislukte cryo-tpen 4e cryo-TP was raak. Finley! Nu dus nog 4 in de vriezer.
Hier voorlopig nog niet.. We hadden 9 cryo's en de eerste twee tp zijn mislukt. Nu hopelijk nog een derde poging over 1.5 week. We hebben nog drie cryo's over, maar ze ontdooien niet altijd goed Fingers crossed dat het derde keer, goede keer is!
Hier was dat wel het geval. Icsi 1 mislukt (4x tp gehad), icsi 2 zwanger na verse tp. Er konden toen 5 cryo's in de vriezer, ik ben nu zwanger van de 1e cryo tp.
Dit houdt de burger moed. Ik heb afgelopen woensdag de 1e cryo terugplaatsing gehad. We zijn toen van ons zoontje zwanger geraakt van de verse 1e ICSI terugplaatsing. Spannend allemaal hoor
Van de verse tp zwanger geworden. 1 cryo over. Deze is in juli terug geplaatst, wederom zwanger, maar helaas een miskraam. Eind van deze maand beginnen we met een nieuwe icsi poging.
Hier was ik ook wel benieuwd naar! Wij hebben een zoontje uit Juli 2013, 1e verse IVF tp. Nog 4 cryo's over (verdeeld over 3 rietjes) en als het goed is komende zaterdag de 1e cryo tp.
Helaas niet zwanger van de cryo's van de ICSI 3 waar mijn dochter uit is ontstaan bij de verse terugplaatsing. We hadden 3 cryo's maar alle drie geen succes.
Hier helaas geen cryo terugplaatsingen gehad bij onze eerste ICSI behandeling. Alle cryo's overleefden de ontdooiing niet. Bij onze tweede ICSI behandeling was het bij het terug plaatsen van een verse cryo RAAK! Helaas geen cryo's aan over gehouden..
Dank voor jullie reacties. Voor degenen die weer zwanger zijn (geweest), gefeliciteerd! En voor degenen bij wie het nog niet gelukt is, hopelijk lukt het snel wel! Goed om te weten dat het in elk geval kan! Ik vond later nog een hoopvolle poll, hopelijk biedt dit mensen die bezig zijn of gaan met een cryo hoop: FET Success from Same Bath of eggs - Forums
Dit klopt natuurlijk niet, het zijn onafhankelijke kansen (statistisch: het is zonder terugleggen). Als de kansen al wel gerelateerd zijn, dan gaat de redenering op dat deze eicellen dus mogelijk van betere kwaliteit kunnen zijn. Ik ben van 2 cryo's zwanger geraakt van 1 punctie (geen verse TP gehad door overstimulatie). En ik heb nog cryo's over. Edit: ik heb ja gestemd, maar het betrof dus 2x een cryo.