Moet je dit eens lezen! Naam verwijderd nou echt een erkend kinderdagverblijf joh zo! Of is dit hem niet?
Pff lekker zeg. Ik ken het niet, woon wel in Amsterdam. Maar echt te belachelijk voor woorden Ik zou sowieso een leidster geen toestemming geven om met mijn kind naar een meer te gaan... Maar goed...
Jeetje ik heb hier geen woorden voor Inderdaad heel erg goed dat je een mailtje hebt gestuurd, en nu ben ik eens benieuwd of je een berichtje terug krijgt. Dat je hier de naam hebt vermeld is naar mening helemaal goed, god weet zitten er kinderen van vrouwen hier op het forum op dat kinderdagverblijf.
Woon in Almere en mijn kindje gaat naar een KDV hierin de stad. Maar gelukkig een andere dan dit.. Ik meld dit meteen door aan mijn kennissen en collega's waarvan ik weet dat ze een jong kindje hebben en gebruik maken van een KDV.. Het zou je toch maar gebeuren zeg...
Poeh vind dat best heftig hoor! Goed dat je een mail gestuurd hebt, en als je maandag nog niets gehoord hebt zou ik er achteraan bellen. Volgens mij mag je de naam hier trouwens nietvermelden.
Dan halen ze hem weg maar zou ik gewoon zeggen dat als iemand de naam wil weten ze je kunnen pb-en! Het gaat hier toch om veiligheid van kindjes vind ik.
Ook zijn de kindjes in de tijd van 12-14 uur niet ingesmeerd, ik heb mn meisje wel 5x in gesmeerd en beschermd tegen de zon.
Maar hoe kun je als ouder instemmen met het plan van een leidster die alleen met 5 kinderen naar een meer gaat?! Kinderen die waarschijnlijk nog geen eens een zwemdiploma hebben... Ik zou het al niet prettig vinden als mijn schoonmoeder dit idee in haar hoofd zou hebben, laat staan een leidster die op 5 kinderen moet letten. Vijf kinderen zonder zwemdiploma. No way dat ik daarmee akkoord zou gaan. Al wil dit het gedrag van de leidster absoluut niet rechtvaardigen natuurlijk.
belachelijk. :x:x:x Inderdaad iedereen die je kent en weet dat ze daar kids hebben inzeinen, ik zou ook via hyves of iets dergelijks in de buurt van a'dam/almere een waarschuwingsmail doen.
Heeeeel vreemd zeg, en dood eng! Ik zou trouwens niet alleen een brief sturen naar de KDV Maar ook naar de GGD. Op hun website staat namelijk: Wij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in het pand. De leid(st)ers hebben vanuit hun opleiding en/of ervaring voldoende kennis opgedaan om de veiligheid te kunnen waarborgen. Jaarlijks wordt er een inspectie uitgevoerd door een functionaris van de GGD. Dan moet de GGD ook weten van hun "leuke" uitstapjes toch?
De naam vermelden mag inderdaad niet, alhoewel ik het wel begrijp. Moeders die zich zorgen maken, kunnen de ts pb-en.
Wat een naar verhaal zeg, er zal maar wat gebeuren met één van die kindjes, daar moet je toch niet aan denken. Was op zich wel benieuwd welk kdv het was, maar begreep dat het bij amsterdam is. Da's een beetje ver weg, dat ken ik toch niet. Bij ons kinderdagverblijf maken de oudere kindjes ook wel eens een uitje (daar geef je wel/geen toestemming voor), maar nooit naar een meertje ofzo, dat zou ik ook echt niet fijn vinden. Het gaat dan meer om een ritje met de bolderkar om een boodschapje te doen, naar de kinderboerderij ofzo. En als ze met de bus gaan, dan gaan ze allemaal in een autostoeltje, dat moet toch ook. En zoveel kindjes bij water, ik heb mn handen al vol aan één peuter bij een meertje! Trouwens op ons kdv zijn de kindjes in de zomer ook binnen tussen 12 en 3. Voor die tijd en na die tijd spelen ze wel ingesmeerd buiten.
MIJN GOD:x Zit het echt met open mond te lezen..... Geen woorden voor, máár wat er al eerder is gezegd zou ik hier noóit toestemming voor geven (als dat al gevraagd is aan de ouders...) Echt het zou je kindje maar wezen die daar toezichtloos met grote verdrinkingskans aan het spelen is... Dan ben jij er zo zuinig op en iemand anders gaat er wel ff zo mee om.. En dan idd met de gedachte dattie veilig is...
jeetje wat vreselijk is zou echt helemaal uit mijn vel geschoten zijn...en dan zie je ineens op het nieuws...peuter verdronken door onoplettendheid kinderleidster, en kinderen vervoeren zonder autogordel...ongelofelijk...buiten het feit als er wat gebeurd...zou ik geen toestemming hebben gegeven om met de auto ergens naar toe te gaan tenzij het spoed is naar een dokter of ziekenhuis...echt ongelofelijk dit.....ben benieuwd of je nog wat te horen krijgt...ik zou het anders doorgeven aan het plaatstelijke gemeentekrantje voor een artikel...ik vind het echt niet kunnen...
heb je een pb gestuurd want woon in Almere en mijn kleintje moet binnenkort naar het kdv.. hoop maar dat het een andere is.. Trouwens dank je voor het plaatsen!
kan alleen maar zeggen dat ik het heel goed vind dat je meteen hebt gemaild. Laat je ons weten of ze nog hebben gereageerd? Ben heel erg benieuwd!