vanavond las ik bij de snackbar in een roddelblad, dat een 17 jarig meisje volgens mij uit engeland een drieling heeft gekregen. ze was op dr 15e ongepland zwanger geraakt van dr exvriendje en wilde dus nu met dr huidige vriend(je) een broertje of zusje voor dr zoontje. op de echo beelden vroeg dr vriend of het klopte dat ie 3 hoofdjes zag.. en idd dat klopte. ze is dus nu 17 jaar en heeft 4 kids.. pff
heb ff gegoogled, dit is het originele bericht: was vergeten dat vader al 2 kids had.. De 17-jarige Carlie Roberts beviel deze week van een drieling, nadat ze anderhalf jaar geleden al moeder was geworden van een zoontje. Vader Scott Handford (24), die als schoonmaker voor zijn inmiddels zes zoons moet zorgen (hij heeft er al twee uit een vorige relatie), zag de drie hoofdjes als eerste op de echo. Hij is nu vader van Ryan (7), Lewis (3), Harley (1,5), eeneiige tweeling-maar-deel-van-drieling Scott Junior en Bradley, plus Alfie (allemaal vier dagen oud). De Engelse Carlie zal haar studie weer oppakken als de kinderen groter zijn, ze wil dan advocaat worden. Go girl!
Erg jong, maar als ze er goed voor kan zorgen mede met de vader van de kinderen dan zeg ik 'Go girl' en gefeliciteerd!
Pff een 3 ling. Wel super leuk voor ze en ze hebben er bewust voor gekozen dus dat maakt het verhaal ook allemaal anders. Bij deze ook mijn felicitaties en ik wen sze alle geluk van de toekomst toe.
Woow, dit vind ik toch wel erg jong om moeder te zijn van vier kinderen, zelfs al hebben ze er voor gekozen... Nuja, ik hoop alleen maar dat ze er goed voor gaan zorgen.
ik hoop voor ieder kindje dat zijn ouders er goed voor zullen zorgen. dus dat is een beetje een vreemde opmerking.