Hallo Dames, Vanmiddag toen ik tijdens het werken even ging plassen ben ik wat bloed verloren. Er zaten ook 3 kleine stolseltjes in. Vanaf toen is het bloeden aan blijven houden. Gelukkig niet erg heftig. Kleur is verder wel helder en ik heb geen buikpijn. Ik ben bang dat er iets niet goed zit. Gelukkig mag ik vanavond om half 11 nog even een echo laten maken. Wat denken jullie? En wel duimen he?
He Britteke, Ik heb geen ervaring met dat soort bloedverlies, omdat ik een curretage heb gehad. Maar ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen. Op het juli-forum waren er heel wat meiden die al bloedverlies hebben gehad en daar is nog alles goed mee ( 12 a 13 wkn zwanger). Hopelijk is dat bij jou ook zo! Fijn dat je vanavond nog mag komen. Veel succes! Hou je ons op de hoogte? X Neia
Dank je wel! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik zag dat het bij mis is gegaan neia. Echt erg! Dan ben je eindelijk blij dat het zover is. Begon er net aan te wennen. Morgen meer dus!
ik had dat ook net hetzelfde en bij mij is het jammer genoeg een miskraam geweest...sorry meid dikke knuffel
Hallo Britteke, Ik duim voor je dat alles goed is en dat het vruchtje stevig bij je blijft zitten. Hoe is de echo geweest? groetjes, Marla
heey meiden! gisteren echo gehad. de vrucht was nog intact zoals hij zei. Het zit dus nog wel goed. Er was nog geen hartslag te zien maar dat kon kloppen aangezien ik iets korter zwanger ben dan mijn berekening. Over 2 weken moet ik terug komen. Hopelijk blijft het zitten. Mijn baarmoedermond was trouwens wel gesloten (was ik blij mee natuurlijk) Als jullie blijven duimen hou ik jullie op de hoogte! (Ik blijf trouwens wel wat bloed verliezen) Allemaal bedankt!
Wat een goed nieuws. Ik blijf meeduimen, dat de kleine fijn blijft zitten en dat het hartje snel gaat kloppen. Liefs Hope
Dat is in ieder geval goed nieuws! Fijn dat je over 2 weken terug mag komen. Ik zal voor je duimen! X Neia
Oh gelukkig dat het goed is.. En fijn dat je over 2 weken weer kan komen en dat ze het in de gaten houden, dat voelt toch veilig..
Mijn grootste angst is waarheid geworden. Heb maandag (de eerste dag van het het nieuwe jaar) een miskraam gehad. Omdat ik zoveel pijn had ben ik opgenomen in het ziekenhuis en gisteren curretage ondergaan. Voel me verder wel prima maar wel een grote teleurstelling te verwerken. Ik wens jullie allemaal nog een mooie zwangerschao toe en ik hou jullie in de gaten