Hallo allemaal, Voordat ik zwanger was hoorde ik altijd dat je "enorm veel gratis dozen" kon aanvragen, maar eigenlijk kan ik er maar twee vinden op internet, terwijl het me wel heel leuk lijkt Ik heb nu de volgende dozen aangevraagd: - De Blije doos (ophalen bij Prenatal) - Felicitas zwanger- en babybox (ophalen bij de Etos) Zijn er nog meer leuke gratis dozen/pakketten te bestellen voor zwangere dames? En wanneer ontvingen jullie bericht over het afhalen van de dozen? Groetjes, LadyT
baby-dump heeft een zwangere doos die de moeite waard is. kruitvat heeft een zwangere tas. die kan je met hun klantenvoordeel kaart aanvragen. babydump kan je op elk moment ophalen, als je het papier inlevert. de felicitas doos kon ik rond week 12 geloof ik al halen de blije doos rond week 21 de kruitvat tas kan je rond rond je 6de/7de maand halen geloof ik (ik wacht zelf nog op bericht van ze)
Dank jullie wel!! Ik ga in iedergeval nog naar Babydump en denk dat ik ook die van Kruidvat haal.. C1000 misschien als ik dan nog dezelfde "hebberige kriebels" heb...haha Nog meer tips?!