Even checken of ik nu zo'n zeikerd ben (aangezien ik vandaag ongesteld ben geworden....) maar ik ben echt redelijk geirriteerd over t volgende: Afglopen zaterdag heb ik in n winkel waar ik vaker kom wat kleding gekocht, had n kleine bonus gekregen (super in deze tijd!) en dacht, laat ik die nu s aan mezelf besteden Tegen sluitingstijd betaald en kreeg 40% korting en vroeg nog of er al bekend was wanneer ze naar 50% gingen maar dat wisten de verkoopster niet, werden zij niet over ingelicht maar ze verwachtte nog niet heel snel. Krijg ik net n plaatselijk krantje en daar staat n grote advertentie met alles 50%! Scheelt maar 10% maar had toch best n leuk bedrag betaald. Ikke bellen, was t al vanaf afgelopen maandag. 1 dag nadat ik was geweest. Krijg doodleuk te horen dat t de regels zijn en er is niks aan te doen. Vind dat dus echt heel erg klantonvriendelijk, jullie? Of spelen mijn maandelijkse hormonen te erg op nu.... Kon nl maandag wel even bellen met kantoor maar weet niet zo goed of ik er goed aan doe om hier mijn energie aan te verspillen.....hahaha.....
Ik werk zelf niet in een winkel dus weet niet of werkelijk de verkopers het niet weten. Zo wel hadden ze je moeten informeren. Verder is het gewoon pech hebben denk ik. Ik zelf zou er niet zo mee zitten.
Lastig...ik snap namelijk best dat ze het niet kunnen/mogen zeggen, mocht ik ook niet toen ik in een winkel werkte. Aan de andere kant kunnen ze nu ook voorstellen dat je met je spullen terug komt en dat de korting alsnog wordt verekend. Ik had dat met de mama mazzeldagen, ik mocht gewoon terugkomen. Wel balen meid!
Hahaha, ik probeer het ook wel eens met een lach. Trof het toevallig laatst toen ik kaartjes had gekocht voor het theater. Kreeg daarna een mailtje dat ze nu voor de helft van de prijs verkocht werden. Ik heb toen met een knipoog een mailtje terug gestuurd dat ik helaas al kaartjes had dus dat ik pech had. Volgende dag een telefoontje: twee vrijkaarten. Weet je... was het niet gelukt dan had ik gewoon pech gehad maar ik denk dat het eraan ligt hoe je het brengt. Met een lach kun je vaak meer bereiken dan met boosheid. Succes!
Ik denk dat ik eerst eens zou berekenen hoeveel korting het zou schelen. Zou echt niet voor 10,- gaan klagen. Ik werk wel in een winkel en wij mogen de acties ook niet van te voren zeggen..moet wel zeggen dato het wel vaker doe bij vaste klanten
Hmm als ze zo onvriendelijk reageerden had ik gewoon gezegt ik kom er zo aan, breng ik het terug en reken ik het daarna direct weer af, (puur om te kijken hoe ze reageren) zelf 1 keer meegemaakt wel al een paar jaar geleden, koop op zaterdag een broek, kom een paar dagen later weer in de winkel en zie dat de broek 50 procent was afgeprijst, ik had de broek niet mee, maaar nog wel de bon, aangegeven en kreeg gewoon 50 procen terug, super netjes vond ik dat, maar anders had ik hem toen zeker terug gebracht, 50 procent verschil vond ik toen wel heel veel.
Haha, als ik t zo terug lees denk ik wow waar gaan die hormonen met mij naartoe En meestal ben ik ook van de positieve benadering met n glimlach, daarom moet ik volgens mij nu ff niks doen.....maar ik vond de reactie van de verkoopster ook wel echt bot, schrok er best van. En er zijn natuurlijk veel ergere dingen om je druk over te maken, maar voor nu vond ik mezelf toch wel ff n beetje zielig, hahahahaha...... Ga er nog maar s n nachtje over slapen..... Dank voor jullie reacties!
Vind het ook lullig, ook wel dom van ze.. vooral zo bij sluitingstijd op zaterdagmiddag en dan nog blijven houden dat ze het niet weten. Grote kans dat ze jou nu kwijt zijn als klant.
Maar t gaat wel over meer dan 10 euro, daarom was ik er ook n beetje ziek van. Geef nooit zoveel geld uit aan mezelf, vind t gewoon zonde! Dus op zich wel n bedrag waar ik toch wel iets mee zou kunnen.....
Mag je het niet gewoon terugbrengen of heb je geen bon meer? En dan gewoon opnieuw meenemen. Je kan het proberen, heb het zelf ook wel eens gedaan.
Ik koop heel vaan kleding bij DIDI en daar zeggen ze gewoon..ik hang het even achter, kom morgen terug want dan is er zoveel procent korting. Zij bieden het zelfs aan !! Ik vind het een slechte zaak waar jij geweest bent, dat verdiend geen schoonheidsprijs !!
Uhh,vind het ook een beetje gek om nà een paar dagen terug te gaan als je ziet dat het dan in de sale is. Winkels moeten nu eenmaal ergens een lijn trekken! Bij Babydump gaat dat jah maar niet in alle winkels
Als ik het reeds heb kunnen uitgeven en niet over meer dan 10 a 20 euro gaat zou ik er niet voor teruggaan en het laten voor wat het is.
Ik ben een keer zo geïrriteerd geraakt door Steps dat ik met mijn hele tas vol kleding ben teruggaan (wouden me de extra korting niet geven). Ik heb ze alles laten innemen en laten terugbetalen. Toen zei ik 'dan mag je nu alles weer aanslaan'. Ze baaaaaalden (dikke rij achter me). Ik legde aan die vrouw achter me uit dat ze geweigerd hadden me de extra korting te geven dus dat het dan maar zo moest. Ze moest lachen en zei "je hebt gelijk hoor".
Ik was toevallig in de winkel, en ja voor 30 euro ga ik echt wel even wat zeggen, misschien is voor een ander 30 euro niet veel geld,maar ook toen was 30 euro voor mij wel veel geld, Ik zie dat zinaa net als ik denk en als het nodig is handeld, groot gelijk hoor. waarom bij een babydump wel, en een winkel niet, voral zoals TS die er naar gevraagt had, en een dag later de boel extra is afgeprijst, dat wist de verkoopster echt wel, echt NIET klantvriendelijk,
Dit soort dingen komen gewoon niet in mij op. Gewoon dikke pech... Na een asankoop ook geen prijzen meer gaan vergelijken. Daar kan je ook zo chagrijnig van worden.
Ik zou morgen naar de winkel terug gaan! Heb vaker kleding gekocht die later goedkoper was en altijd nog het verschil terug gekregen...
Sluit me aan. Terug brengen en weer meteen zeggen, wil het hebben.. Heb het ook eens gedaan online. Was 3 dagen later en scheelde 25 euro, vond ik de moeite wel een keer naar postkantoor te lopen.
Ik werk in een winkel. De lief! Winkel. Wij krijgen 's ochtends pas mail dat er prijzen / dingen veranderen..
Ja wij ook vaak. En je moet ergens een lijn trekken want je kunt ook niet na 3dg naar de c1000 gaan omdat de melk ineens 1+1 gratis is.