Ik lees in verschillende topics dat de kruidvat 2v5 testen helemaal niet meer zo goed zijn.. wie kan mij vertellen wat er mis mee is? Geven ze juist vals positief of andersom? 2 jaar geleden, waren de testen perfect! en ik moet zeggen toen ik ze in februari kocht en er 1 gebruikte dacht ik al wat zien ze er raar / goedkoop / onbetrouwbaar uit... Wat zijn jullie (negatieve) ervaringen met deze testen de afgelopen tijd?
Ik heb ze bij deze zwangerschap in september nog gebruikt. Niks mis mee. Maar ik denk dat doordat ze zo vreselijk populair zijn, ze sneller en meer geproduceerd moesten gaan worden. En dat dat ten koste is gegaan van de kwaliteit helaas. Ik zie namelijk ook steeds vaker testjes hier voorbij komen met een fabricagefout (drie streepjes bijvoorbeeld). Zonde hoor.
Ik ben er minder tevreden over dan een paar jaar geleden, toen bleven de testen altijd wit als ik niet zwanger was. Nu krijg ik vrijwel altijd een heel heel licht lijntje met ongeveer 5 minuten, maar niet zwanger. Zelfs bij mijn man verschijnen ze. Erg jammer.
Bij mij was niet zwanger ook echt omo-wit. En wel zwanger een mooi roze lijntje binnen de afleestijd. Maar goed, ik heb ze maar twee keer gebruikt dus misschien niet representatief.
Het enige wat er verandert is dat ze meer een rode kleur hebben, voorheen was dat donkerpaars, en niet meer zo snel knallen als voorheen. Voor de rest zijn ze net zo goed als vroeger.....alleen bewaren veel meiden de testen te lang. En zie ik vaak verkeerd doorgelopen testen en die beschouwen ze dan als een positieve test. Zelf nuchter blijven scheelt een hoop
Ik ben 3,5 jaar bezig geweest met zwanger worden. De Kruidvat test heeft mij altijd de juiste uitslag gegeven. Als er niets was, dan was de test echt omo wit! Niets geen tuurstreep. Ik heb ook 2 VMK gehad en daar testte ik licht positief mee. Helaas is dit na een paar dagen fout gegaan. De laatste test was gelukkig weer mooi positief! Ik vind het juist super testen. Ze zijn heel gevoelig. Dat daarom weleens voor verwarring kan zorgen. Sommige meiden worden alsnog ongesteld en denken dan dat de test vals-positief was. Naar mijn mening heeft er wel iets gezeten, maar is het alsnog fout gegaan.
over het laatste klopt niet van jou! Als men positief test binnen aflees tijd is en blijft het positief Met de testten van nu ben ik het mee eens dat de kleur anders is en geen knaller Heb de 2 testten van vorige week in de kast gelegd en ze zijn niet doorgelopen en nog steeds positief dus snap niet hoe je het bedoelt, dat de testten die je weglegt negatief zijn?
huh smiley ik snap je niet hahaha.. Als een test negatief is moet je deze direct weggooien.... Veel bewaren zo`n test en dan komt er misschien een gekke indroger op te staan en zien ze dat voor positief aan... Dat bedoelde ik.
aaah nu snap ik je stond niet bij de mensen de negatieve test bewaarde haha! dacht dat het ging over positeve testen omdat de kleur anders is als voorheen wat het was... sorry mijn fout negatief is direct prullebak in
hahaah ja las het nu en dacht.....hmmmmmm idd beetje gek geschreven whahahahahaha Maar bij deze dus ....
heb de mijne van 2 jr terug bewaard en dat is nog steeds een knaltest.. helaas zijn ze zo mooi niet meer en knallen ze niet meer!
ik heb ze ook nog idd........ En ze doen er lamger over om te kleuren! Daar schrok ik van de eerste keer dat ik ze gebruikte ... die nieuwere
Dat laatste is niet bij iedereen waar... Ik persoonlijk had in de vorige ronde inderdaad helemaal geen knaller. Streepjes die pas later (maar wel binnen de tijd) opkwamen. Dat werd bij mij een vmk. Maar deze ronde had ik echt een ouderwetse knaltest op NOD (die meteen opkwam bij doorlopen)! Ik weet nog niet of de zwangerschap ook blijft (met mijn verleden hou ik altijd een slag om de arm) en het zegt verder helemaal niks over de zwangerschap, maar de testen kunnen in ieder geval nog wel knallen! (de 2e foto is van 2 dagen na NOD)
Wauw! Wat veel antwoorden al! Mijn kv 2v5 test die ik onlangs gedaan heb was gewoon omowit.. 2 jaar geleden bleven ze ook wit, en daarna had ik echt een knaller Morgen ga ik er weer 1 doen vandaar mijn vraag. (daarna naar de HA dus de test is om een zw'schap uit te sluiten) Liefs, LB
Kirrebir mooie test meid Je ze kunnen knallen maar dat gaat langzamer dan vroeger....zo`n knaller op nod is minder vaak te zien hoor...
mijn oude test is ook van na nod dan zijn ze persoonlijk altijd duidelijker maar de testen van nu als ze binnenaflees tijd er staan (en niet gelijk een knal test zijn of mooi donker) is geen voorbode op miskraam..bij jou is het mischien wel zo gelopen maar het hoeft niet op jou 1e foto zulke test had ik ook binnen afleestijd en voor nod en op nod maar ze worden nog duidelijker naar mate ze volledig opgedroogd zijn buiten dat allemaal zijn ze nog wel goed duidelijk maar lang niet meer de oude test als eerder
testen die op nod lichter zijn zegt ook verder niks over een mk hoor... Je kan een knaller hebben en deze houden en je krijgt een mk... Of je hebt zoals mij opeens een test die niet duideijker wordt of zelfs lichter...dan is het foute boel helaas. @Ts dus je wilt niet zwanger zijn?