Heb ik vandaag gekocht: Louis Widmer, kids factor 25. Volgens de vrouw van DA was dit goeie zonnebrandcreme! Ik heb hem vandaag opgedaan maar meer mensen die hier ervaring mee hebben?
nee, heb zelf van niveao for kids factor 40...ok erg goed spul...in sprayvorm met een kleurtje eraan zodat je goed ziet of je goed gesmeert hebt overal
hier wordt la roche-possay factor 50 gebruikt en ben daar héél content van, smeert super goed uit en plakt niet
Over zonnebrand gesproken, bij de Wibra voor 2.99 deze week! Delial, ook voor kids! (iemand hier ervaring mee?) TS, ik heb geen ervaring met die, wel met AH factor 30 voor kids, bevalt mij prima! Maar ik ga vandaag of morgen toch maar even naar de Wibra geloof ik!
Hier zwitsal 50 voor jesper. Ik zelf heb ook een creme-pje voor mijzelf gekocht bij zeeman. Maar daar smeer ik jesper niet mee in, ik ben zo bang dat het van vorig jaar is en dan gaat de factor toch omlaag. Dus ja die van hem was idd 15 euro.
Die heb ik ook gekocht. Werkt goed, maar de eerste keer dat ik hem gebruikte bleef het een beetje wittig. (maar wat wil je ook met factor 50....) Vandaag weer gebruikt en nu ineens niet... heb jij dat ook?
Ik heb deze ook net gekocht,maar erg duur?dat valt toch wel mee hij was 12 euro vind ik niet heel erg duur hoor.
Bij mij blijft hij niet wittig. Je moet hem ook wel heel goed uitsmeren maar hij smeert wel goed vind ik. Misschien heb je de 1ste keer iets teveel gepakt en dat het daarom zo wittig was.
Hoi, heb vandaag de zonnebrandcreme van Garnier gekocht. Speciaal voor kids, factor 50+ en hypoallergeen (gevoelige huidje hier vandaar). Zit in een spuitbus en smeert lekker uit. Er zit ook geen geurtje aan en dat vond ik ook wel fijn. Kostte 16 euro.
Wij hebben nivea Childeren's Sunspray factor 30. Is een spuitflacon en idd met een kleurtje. Beetje blauw groenig.
Wij hebben ook de nivea met een blauwgroen kleurtje, factor 40. Na uitsmeren is het kleurtje weg hoor.
Louis Widmer? dat ze dat verkopen bij de DA Ik ga momenteel naar een huidtherapeut voor bepaalde behandelingen. Ik kan nergens tegen en dus ook niet tegen sunblock. Nu ik dei behandelingen krijg moet ik wel sunblock gebruiken..en dus kreeg ik Louis Widmer mee. Zij werken voornamelijk met dat merk en dat schijnt echt een van de beste producten te zijn. Is puur en alleen hydraterend en beschermend..dus zonder toevoegingen waar je verkeerd op zou kunnen reageren. Daar komt bij dat het dáár dus gebruikt en aangeraden wordt als je écht een goeie bescherming nodig hebt na bijvoorbeeld het afpellen of peelen van je huid.. Dus lijkt mij een prima product dan wat je hebt gekocht! By the way..ik wil niet betweterig doen enzo, maar toch heb ik ooit gehoord dat factorbescherming in principe ophoudt bij 20 ..Maar dat alles wat hoger is betekend dat je er langer mee beschermd bent. Er was een rekensommetje voor, die weet ik niet meer..maar iets als dat je het keer 5 moest doen en de uitkomst is dan het aantal minuten dat je beschermd bent tegen de UV straling. Dus de hoogte boven de 20 heeft alles te maken met tijd, en niet zozeer met dat je extra extra extra beschermd bent..maar dus gewoon langer.
@niva: volgens mij werkt dat altijd zo ja je bent zoveel keer langer beschermd dus als je een heel teer huidje hebt... ben je ook met een hoge factor niet superlang beschermd wij hebben hier van de etos een tube liggen overigens baby-sun care ofzo factor 40 anyway... en dat smeren we dan maar ze is superwit.. dus tja je moet wat he
Ik zou in ieder geval een kleine verpakking kopen want volgens mij mag je zonnebrand maar 1 jaar bewaren, daarna gaat de werking snel achteruit. (heb zelf Nivea, spray factor 30) Groetjes Lisette