ah vandaar ik was in xe supermarkt en een man voor mehad ook geen saldo, pasje van de ing. klant achter me vertelde dat hij vlak daarvoor ook zo stond bij de winkel. hij had geld geleend zei hij.
Hoop voor ING klanten dat ze dit.netjes oplossen anders hebben er straks relletjes hiero in Nederland. Hier geen ING wel rabo ook daar zijn storingen hoorde ik. Maar.niet.in.deze mate
Af-/bijschrijvingen, saldo mogelijk niet correct zichtbaar in Mijn ING/Mobiel Klanten van ING krijgen op dit moment niet de volledige af- en bijschrijvingen te zien in Mijn ING en via de Mobiel Bankieren App. Deze zijn wel verwerkt in het saldo. Op dit moment worden alle betalingen verwerkt waardoor het saldo weer in lijn is met de bij- en afschrijvingen. Het kan zijn dat de incasso afschrijvingen nog niet allemaal zichtbaar zijn. Ook is het mogelijk dat er een dubbele afschrijving zichtbaar is, dit zal worden gecorrigeerd. Op dit moment werken we hard aan een oplossing. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mogelijk (ongeoorloofde) roodstand Door de storing van vandaag zijn de incasso afschrijvingen gecontroleerd op het saldo van afgelopen nacht en pas vandaag geboekt. Dit kan er toe leiden dat klanten die vandaag geld hebben uitgegeven (pinnen of geld overschrijven) te maken krijgen met (ongeoorloofde) roodstand, omdat beide type betalingen zijn afgeschreven. Ik kan helaas ook niet inloggen
Ik las op Nu.nl ook gewoon dat ING ook gewoon glashard ontkent, dat er problemen met de saldo's zijn. Dat vind ik wel schofterig.
Pfff! Dit is echt erg! Las het op nu.nl kan mijn saldo niet checken, maar hoop dat er niks veranderd is....tenzij ik miljardair ben ineens natuurlijk
Ik zit nu ook even uit te rekenen en zie dat de ideal betaling van vannacht er blijkbaar 2 keer af is gegaan, 600 euro in totaal. Alleen staat er helemaal niks in het overzicht, ben erg benieuwd of dit weer helemaal goed opgelost gaat worden.
Hier is er bij manlief ook vanalles dubbel af, die staat nu ook rood en kon niet pinnen in de supermarkt net. Op mijn rekening lijkt alles nog hetzelfde...
Zucht, pokke ing... Ik sta in het rood (kan helemaal niet) en heb tig keer hetzelfde gekocht blijkbaar... Moest net mijn ov-kaart opladen, kreeg ik de melding dat mijn saldo te laag was Ik hoop wel dat ze de boel oplossen want ik wil graag morgen wel naar mijn werk kunnen.
net ff gechecked op ING ... maar bij mij lijkt het allemaal mee te vallen. Het duurde ff voordat ik op de site kwam, maar ik mis geen geld o.i.d. Alleen de app op mijn iPad werkt niet.
Bij ons zijn er ook een paar dubbele afschrijvingen. Heb nu dus niks meer voor de huur en autoverzekering staan en dat moest beiden vandaag afgeschreven worden. Totaal zo een 800 euro
Bij mij zijn alle betalingen van 29 en 30 maart nogmaals afgeschreven. Ik heb net contact gehad met de ING helpdesk. Ze zijn bezig met een oplossing. Als je nu rood staat dan wordt er in ieder geval geen debetrente berekend. Hij kon overigens niet zeggen wanneer de storing opgelost zou zijn.
Bij ons was er ook ineens 400 euro verdwenen terwijl het een afschrijving van 200 euro zou moeten zijn (ziektekostenverzekeringen) plus dat er een bijschrijving van 300 euro bij moest. Maar we konden alleen het saldo zien, niet de af- en bijschrijvingen. Nu kom ik er helemaal niet meer op.
Ik hoop echt dat dit goed rechtgezet word en zo snel mogelijk. Een storing of dat je even niet op de site komt ok. Maar dat er zoveel geld is verdwenen
Ben ik even blij dat de kinderbijslag al was doorgestort naar de spaar Nee wel lastig hoor...ik kon vanmiddag niet pinnen voor het parkeren... En er missen inderdaad wat bedragen want alles is dubbel van de rekening gegaan Ik ben blij dat ik nu nog een abn heb ernaast.