Geskimd?

Discussion in 'De lounge' started by Annedore, Apr 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier staat mn saldo nu idd ook weer goed, pfieuw. Alleen de afschrijvingen nog niet maar dat boeit me ff niet zo haha.

2. danip

danip Niet meer actief

Bij mij klopt het saldo niet, maar ik zie geen dubbele afschrijvingen. Vanochtend was het saldo een bepaald bedrag, en nu zie ik dat er een aantal dingen af zijn maar als ik dat verreken met het saldo van vanochtend dan kom ik echt een paar honderd te kort :( Zien jullie dubbele afschrijvingen, of ook gewoon een vreemd saldo met en missend bedrag?

Het kan gewoon niet kloppen, maar ik zie qua afschrijvingen niks raars :( Wel heel flauw dat ze maar blijven ontkennen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Het is nu te druk op de site...dus ik kan niet kijken of het alweer recht is gezet

Maar ik maak me geen zorgen hoor. Alles wordt gewoon rechtgezet.

Bij mij staat het nog steeds verkeerd.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik schrok me dus ook dood. Ben blij dat het aan ING ligt, ik dacht ook meteen aan skimming.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zag alleen een vreemd saldo, de bewuste ideal betaling zag en zie ik helemaal niet in het overzicht staan Dus ook de juiste die er gewoon af had moeten gaan staat er niet bij.

6. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik ben ook 800 'kwijt'

Inloggen lukt nu niet meer. Maak me niet zo heel druk want word toch wel rechtgezet.
    Kan wel gaan bellen enzo maar hang je een uur in de wacht ;)

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    dan nog...

ga jij maar bewijzen wat er op jou rekening stond,.
    zonder dat het bijde bij en afschrijvingen staat ..

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Ik had niet door dat er een storing is. Bij mijn rekening lijkt het gewoon goed te staan. Niets dubbel eraf en de normale incasso's zijn er wel af en het saldo klopt.

9. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Ontspan. Het komt allemaal wel goed.

10. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij stond het zo. Ik had bijvoorbeeld op maandag getankt voor 57,80. Op maandag is volgens de ING het bedrag van de rekening gereserveerd, zover ik weet passen ze het saldo dan wel gelijk aan. Hetzelfde bedrag is er vandaag weer afgeschreven, maar dan datum vandaag en pin datum maandag. Waarschijnlijk zit het probleem dus in gereserveerde bedragen.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik ontspan wel...ik heb nog altijd contant in huis..maardannog
    ..je kanhet nietbewijzen

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat heel makkelijk te bewijzen. Salarissen zijn gestort, mijn verzekering is afgeschreven dus er zit een verschil tussen wat er na aftrek verz. Op zou moeten staan en wat er nu nog op staat van zo'n 2000 euro.

Gekke is dat op mijn andere rekening ING wel gewoon het normale bedrag staat en dat er bij die rekening niks mis is gegaan.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Maak jij niet dagelijks een afdruk van de afschriften? :p

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Klopt heb ik ook.

2 rekeningen waarvan alleen die met heeel veel geld in de war is :cool:

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

bij mij is er niets mis gegaan. bij mijn man is alles vanaf de 28ste dubbel afgeschreven. zo'n 400 euro. gelukkig staat het wel bij de af en bijschrijvingen anders zou ik het ook benauwd krijgen.

16. senta

senta Niet meer actief

Inmiddels is het bij ons op 1 rekening goed de andere 2 is nog een drama. We gaan er maar vanuit dat het goed gaat komen en alle brieven die niet afgeschreven zijn, die krijgen een enkeltje ing.

17. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook weer opgelost. De gereserveerde bedragen zijn verdwenen en mijn saldo is weer met zo´n 200 euro omhoog. Misschien dat ik van het weekend alles nog even nareken.

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
  19. Within

Within Niet meer actief

Nee, kom er ook niet op.

Gaat lekker... eerst komt mijn uitkering niet door de storing van vannacht en nu kan ik ook niks..

20. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Juist dat heb ik ook. Bedragen die ik gepint heb en toen direct van mijn saldo zijn afgetrokken. Zijn nu nogmaals afgeschreven.

Share This Page