Wie is er wel positief geslaagd op blackfriday? Dus echte korting? Vanmorgen een droger besteld (zonder korting) en zie m vanmiddag elders goedkoper (30 euro goedkoper!) Krijg m dus uiteindelijk alsnog voor de BlackFriday prijs die bol.com hanteert. Ook laarzen via ziengs met 20% korting gekocht .
Ja, Lego Boost alvast voor de verjaardag voor mijn zoontje en ik ga straks nog even naar de hema. Die hebben 3+1 gratis op alle kleding.
Ik had gisteren al mooie deals Van $147 voor $21 op een set potloden (Amazon) en monopoly voor 17 euro bij de blokker. Vandaag alleen 3 totebags voor 2 euro per stuk bij celebrate books.
Hier eindelijk eens heerlijk een hele zooi kleding voor mijzelf gekocht op Vila.com. Wilde ik maandag al doen maar toen ging ik googlen en zag ik dat zij meestal ook mee doen met 20% korting en dat bleek te kloppen. Gister avond al besteld, nu nog hopen dat alles goed zit
Oh ja en een geweldig jurkje voor de jongste bij Zara waar ik al een tijd mijn oog op had, was nu maar 18,- en gratis verzenden!
Donzen winterjassen voor mijn zoon en mijzelf. Een mooie jurk van Zara die ik eerst te duur vond en die nu toch twee tientjes goedkoper was. En twee paar gevoerde gympen via Omoda (ik ga ze niet allebei houden maar wilde even kijken welk paar het beste zou zitten). Prima online shopdagje
2 paar schoenen! Timberlands voor zoon van 80 naar 64 Voor mijzelf vans van 84 naar 67 En nog wat kleding van (H&m) . Totale bedrag ging van 100 naar 65 had ook nog een kortingsbon..
Ja mooie jurk van 100 voor 40, jas van 180 voor 90 en schoenen van 70 voor 30 (wel shoptegoed bij gebruikt).
Deze Tula! Had er 31 euro korting op. Bij de H&M gevoerde regenlaarzen van Frozen voor mijn dochter met een mooie korting. En vanavond ga ik nog even verder online op zoek naar wat dingen.
Wij hebben het black friday abbonement gekocht voor slagharen.. 2017-2018 oa onbeperkt toegang tot slagharen, Bobbejaanland en movie park germany Opa's en oma's mogen gratis mee Gratis parkeren en zo nog meer leuke extras Voor 38,25 pp
Een jollein babynestje voor 36euro Twijfelde om 1 te kopen, maar deze aanbieding trok mij over de streep.
Jullie snappen toch wel dat het niet echte kortingen zijn? Meeste producten zijn meestal rond die prijs of anders na een tijdje sowieso wel.
@mam1991 deze staat al 2 wkn voor deze prijs op de site van Slagharen Zie link https://www.looopings.nl/weblog/8970/Knalaanbieding-jaarabonnement-op-Slagharen--Bobbejaanland-en-Movie-Park-voor-spotprijs.html Dus niks geen black friday korting