Hahaha, ja 100punten ! Hij heeft dan ook al zijn minibike replica Rossi klaarstaan en om t nog gekker te maken mijn man heet Giacomo vernoemd naar jawel Agostini (voor de kenners)
wij kregen een meisje en valentina was geen succes Maar voor een jongen was valentino ook een optie. Nu hebben we een konijn die rossi heet en een hond die tino heet. Misschien moet jij je naam ook maar veranderen (( micky of zo.........doohan)) Onze kleine meid heeft ook een minibike gekregen toen ze een jaar oud werd.
Van harte gefeliciteerd, weer een motormuis erbij. Ik heb al een jaar of 5 mijn rijbewijs en na een kawa GPX 600 (die was iets te snel) heb ik nu een kawa ER-5 om lekker mee te toeren samen met mijn vriend. groetjes kAAtje
rossi rules... ach.. is het geen scheetje met zijn krulletjes! ik ben al jaren helemaal fan van hem! Haha en van zijn persconferenties!
Hey wat super al deze motorbabes hier! Van harte gefeliciteerd met je rijbewijs. Heb je al iets klaarstaan of ergens je oog op laten vallen? In ieder geval veel veilige kilometers gewenst en houd het rubber onder he Hielkje, wat een ubergeile motor heb jij zeg! Damnnnn Mijn vriend heeft ook een fireblade en ik heb een CBR 600F Jammer dat ik al niet meer in mijn pak pas... hoop volgend jaar toch wat te gaan rijden, ondanks de kleine.
gefeliciteerd... Ik heb mijn rijbewijs van maart '06, en heb een Honda Shadow750 en mijn man rijdt een Suzuki intruder (matzwart ). Veel plezier en veilige km gewenst
Gefeliciteerd! Knap hoor! Ik heb ook mijn motorrijbewijs, heb het gehaald toen ik 21 was. Ook heb ik zelf een motor en mijn vriend ook. Dus jullie weten wel wat we met mooi weer altijd deden..... Groetjes Miep