Hey lieve tienermoeders,, Mijn vriend en ik hebben vorige maand de pil de deur uit gedaan,, ik ben 19 en hij 25,, we hebben een iegen huis en werken allebei,, het is dus echt gepland,, nu is mijn vraag binnen hoeveel rondes waren jullie zwanger? xx
Hey mami87,, dat is wel heel snel,, ik heb allerlei klachten,, heb 25febr mijn eisprong wel goed gevoeld,, maar het is pas onze eerste ronde,, nou weet ik niet of het ontpillen is of zwangerschap,, nog een dag of 9 en dan kan ik testen,, had jij veel klachten?
Ik was ook de eerste ronde zwanger.. 10 maart voor de eerste echo! 12 jan. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en teste 12 februari positief.. Nu 7 testen later ben ik er wel van overtuigd dat ik zwanger ben Ook al ben ik niet misselijk maar heb wel last van borsten, kan moeilijk ontlasten, last van me darmen en witte afscheiding (VEEL)
Wij hebben 7febr de pil de deur uit gedaan, 11 febr had ik dus nog een bloeding, 25 maart mijn eisprong duidelijk gevoeld en sinds dien veel buikpijn, moe, hoofpijn, en vooral 's avonds misselijk. Zou ik dan toch over 9 dagen een positieve test kunnen hebben ? Laten we het hopen, xxx
Hey meiden,, Jullie waren dus allemaal vrij snel zwanger,, en Leeuw89 gelukkig is het bij jullie ook gelukt ! ,, Over 5 dagen is mijn NOD,, SPANNENDDD,, ik hoop dat ik zo lang kan wachten met testen,, thuis liggen 6 testen in de kast,, en aangezien ik bij een huisarts werk liggen er hier ook genoeg,, Mja even ergens anders aan denken xx
1e zwangerschap (Dariënne) in de eerste ronde raak 2e zwangerschap (1e MK) na het vergeten van 1 pil 3e zwangerschap (Yashyra) twee rondes na de miskraam 4e zwangerschap (Naeyyssa) twee rondes na de bevalling van Yashyra 5e zwangerschap (2e MK) tijdens Mirena 6e zwangerschap (3e MK) tijdens Mirena 7e zwangerschap (4e MK) in de eerste 'ronde' na het ongemerkt verloren hebben van de Mirena 8e zwangerschap (nu) ondanks pil- en condoomgebruik, plus periodieke onthouding, drie cycli na de miskraam Vruchtbaarder dan goed voor me is...............
Hey meiden,, Pfff heb net een test gedaan,, veel te vroeg en dus negatief,, wat duurt wachten toch lang ! Nog een paar dagen vol houden,, ik ga er niet van uit dat het meteen raak is,, mja als ik jullie verhalen zo lees kan het wel en krijg ik toch weer een beetje hoop
Bij was in de eerste ronde meteen raak. Hier ook deels doordat ik een hele vruchtbare moeder heb en ik dit deels van haar heb mee gekregen en mijn vriend is ook heel vruchtbaar.
Wij doen er al anderhalf jaar over Hebben wel even een pauze tussendoor gehad van augustus 2008 t/m december 2008....