Wij kijken nu nog uit op een kleine basisschool. Maar er zijn plannen dat de school gaat verhuizen, dan komt hij aan het eind van de straat te zitten (bij de andere basisschool). Geen idee wat er dan hier tegenover komt.
Hihi ik aan de voorkant, vanuit de keuken ook. Wij zitten 3 hoog, er zijn wel eens mensen vergeten dat we bij hun de slaapkamer in kijken ......
Hahaha ja ik woon op een hoek dus ik zie aan de voorkant zijkant en achterkant alles en kan zo bij iedereen naar binnenloeren. En dus ook de slaapkamers helaas...
Hier kijken we voor op een grasveld en de overburen, aan de achterkant de achtertuin, schoolveldje en de volgende stad. Loopt hier af naar beneden. 's Avonds heel leuk, wanneer die lichtjes allemaal aan gaan. Op de overloop zie je het beter, maar toch 1 van de redenen dat we dit huis kozen.
Vanuit de keuken zie ik de huizen van de overburen (gelukkig kan ik niet naar binnen kijken hihihi) en vanuit de woonkamer kijken we de tuin in.
en hier de achterkant wel alleen maar vanuit de zolder te zien, deze zijn oudere foto's en buiten gemaakt
Dan word ik shaggo... flats en huizen hahaha. Geef mij het uitzicht in Griekenland maar! De zee en bergen... zucht
Voor zie ik de straat met huizen en auto's voor de deur.. geen bal aan dus... en achter mijn tuin... die ik zo mooi onkruidvrij had gemaakt maar door de regen is alles weer gegroeid dus ook geen bal aan op dit moment
Ik kijk uit over een gemoedelijk straatje vol duizend-in-een-dozijn rijtjeshuizen, met parkeerplaatsen aan beide kanten en aan 'mijn kant' een groenstrook met struikjes. Ideaal !