Jammer joh, je hebt misgegokt bij dit commentaar. Ik heb er namelijk wel ervaring mee. En met een IQ van 137 kun je me ook niet dom noemen, en ongeletterd ook al niet.
San79... kijk ook naar je reactie.. dat is toch niet de bedoeling van een forum? Als iemand zegt dat diegene dit meegemaakt heeft? Dan zal het best wel waar zijn? Iedereen is anders en nee een ongeboren baby kan niet praten (erg flauwe vergelijking overigens) maar blijkbaar is het al ooit vaker voorgekomen dat het geslacht bij 12 weken te zien is... ben je zelf gynaecoloog?
Erg flauw dit allemaal... SweetMami vraagt of het mogelijk is om het geslacht te zien bij 12 weken, meestal is dit niet zo.. maar wat blijkt uit de reacties is dat het dus wel kan. Goed toch? Ze wil gewoon in contact komen met mensen die dit misschien ook rond de 12 weken hebben kunnen zien.. snap wel dat ze niet zit te wachten op 3blz vol met mensen die haar vraag afkraken..
Anders zou je dat er toch bij kunnen vermelden, want ik VRAAG daarom.. Misschien wel slim, maar je kunt NIET lezen!
Blij dat je het met me eens bent! Denk dat ik het toch maar ga vragen bij de volgende afspraak bij VK! En heb met 17w6d pretecho, dan kan het ook worden bepaald dacht ik! Geniet je een beetje van je zwangerschap?
Je vraagt of mensen met ervaring kunnen reageren. Ik heb ervaring, dus ik reageer. Maar het is niet het antwoord dat je horen wilt. Als je ja-knikkers wilt, zeg dat dan voortaan in je openingspost. Maar goed, veel plezier verder, ik ben uitgesproken met jou op dit topic.
Gelukkig Maar dan kan het ook worden bepaald ja ik heb mijn pretecho met 17w1d en hoop het dan ook te kunnen zien nog maar 1.5 week wachten spannend! Ik geniet erg van mn zwangerschap ja, ondanks dat ik veel stress heb vind ik het heerlijk... ik kan niet wachten totdat ik dat kleintje echt duidelijk ga voelen in mn buik Hoever ben je? En geniet je ook?
Ja, echt relaxed dat je al 15 weken bent! Ik ben pas 12w2d, maar heb wel een flink buikje! Je mag me wel voegen op msn (ben er alleen morgen pas aangezien ik nu aan het werk ben en alle pagina's met msn geblokkeerd zijn!) Ik stuur je dan morgenochtend wel een privebericht met mn email! Kunnen we GEZELLIG kletsen! Ik geniet heerlijk, samen met mijn vriend! We hebben het kindje gister weer gezien en het was een eigenwijsje, het ging gewoon slapen en met het ruggetje naar ons toe liggen.. Weet jij nog een ander leuk forum toevallig, want dan meld ik me hier af?
Jaa was zooo blij dati k de 12 weken voorbij was, dat zal jij ook wel zijn nu? heerlijk! Mijn buik heeft echt ineens een flinke groeispurt, flinke buik al.. leuk leuk Je bent ook een jonge moeder zie ik .. gezellig Superfijn die echo's he? Om gezondheidsredenen heb ik nu al 7 echo's gehad.. niet echt leuk door de oorzaak maar wel superleuk om je kleintje dehele tijd te zien Ik ga a.s. zondag op vakantie en meteen op de dag dat ik terugkom heb ik die pretecho en dan 2.5 week later mn 20 weken echo begint echt allemaal al op te schieten! Stuur me maar een pb met je MSN, dan voeg ik je zometeen vast toe.. kletsen is altijd leuk Ik weet geen ander forum, ben alleen aangemeld op deze... Deze is best leuk hoor Ook redelijk informatief, al ben ik het met je eens dat er op sommige dingen super heftig wordt gereageerd :s
Is goed ik ga nu ff offline maar ik zie je berichtje wel verschijnen met je msn dan voegi k je vanavond nog toe ! Werk ze nog
Zo dit topic ga ik sluiten. Met modder gooien of elkaar Dissen! doen jullie maar per PB. Dit is een beetje belachelijk. Kan me wel goed voorstellen dat dit mensen tegen het verkeerde been stuit, want TS is niet echt aardig, maar stoppen is stoppen, en hiervoor hebben jullie allemaal een PB knop. Het is en blijft een forum, en veel verschillende meningen. Iedere actie heeft een reactie, zo blijkt wel weer. Elvira