Je hoort het wel vaker... Maar nu bedacht ik me: het lijkt me op zich aannemelijk dat als je erg vroeg kijkt een jongen best een meisje kan lijken. Maar kan je ook vroeg een jongen zien die vervolgens een meisje blijkt te zijn? De eerste 'fout' lijkt me veel gemakkelijker gemaakt! Dus hebben jullie dit meegemaakt? En bleek de jongen een meid of juist andersom? Wij hebben overigens een geslachtsbepaling gehad met 19 weken en daar was duidelijk een heleboel extra te zien tussen de benen Na 3 hamburgertjes met 3 lijntjes was dit duidelijk heel anders hihi! Groetjes, Janneke
Bij mijn nichtje zeiden ze steeds dat ze een jongetje was maar met 36 weken bleek ze toch echt een meisje !
Als het jongetje in mijn buik bij de geboorte een meisje blijkt te zijn gaat er daaronder toch echt iets goed fout Bekijk bijlage 402748 Maar ik kan me voorstellen dat als het piemeltje heel erg klein is dat het dan ook de clitoris of schaaplippen kunnen zijn..
Hier zeiden ze dat het een meisje was met de 20 weken echo, maar met de geboorte was het toch echt een jongen! Denk dat ze misschien de billen hebben aangezien voor het geslacht oid. Op de echo zag je ook echt wel iets dat op een meisje lijkt.
Buurvrouw van mijn opa en oma zouden ook voor 99% zeker een jongen krijgen en bij de geboorte bleek het een meisje.. Is al wel een aantal jaren geleden hoor, maar ik weet wel dat die mensen alles blauw hadden en behoorlijk van moesten bij komen..
Haha zelf na de bevalling kan het nog gek lopen. Een half jaartje geleden werd mijn nichtje geboren. Van te voren wisten ze niet wat het zou worden. Na de geboorte kijkt de vader tussen de beentjes en zegt heel stellig, we hebben een zoon! Daarna belde ze iedereen op om te vertellen dat hun zoon geboren was en de naam etc. Een klein uurtje later gaat de verpleegster van t ziekenhuis hem in bad doen...uhm.. het is een meisje hoor!! Blijkt de vader waarschijnlijk een stukje navelstreng ofzo aangezien te hebben voor een piemeltje! Hahaha.. toen hebben ze snel weer iedereen moeten bellen!
Wij hebben een pretecho laten maken met 17 weken. Toen zei ze dat het zeer waarschijnlijk een jongetje was. Met 20 weken was het toch echt een meisje! Een superleuke verrassing, want we hadden al 2 jongens! Het kan dus echt nog steeds fout gezien worden vandaag de dag!
Hier ook. Bij mijn jongste dochter zagen ze op 16 weken dat het een jongetje was. Op de uitgebreidere 20 weken echo, werd dat gecorrigeerd naar een meisje. En dat was ze dus ook bij de geboorte
Niet meegemaakt maar wel veel gehoord ja. Vaak bij geslachtsbepalingen die voor de 20 weken gedaan zijn. Beide kanten op fouten.
Haha, dat lijkt ons verhaal wel. Na de geboorte hoor ik een verpleegkundige roepen: gefeliciteerd, jullie hebben een zoon. Waarop de gyn heel droog zegt: kijk nou eens goed, het is een meisje hoor
Je hoort nog best vaak, ook bij een latere echo, dat een meisje toch een jongen blijkt te zijn. Andersom komt veel minder voor.
Hier waren onze meisjes met 14 en 16 weken duidelijk echte meiden en dit klopte ook. Ken persoonlijk ook geen mensen bij wie het verkeerd is gegaan. Ja, 'ik zeg 75% kans op een jongen/meisje', waarbij het dan niet bleek te kloppen bijv.
Ze zouden eerder zeggen dat het een jongen is terwijl t eigenlijk een meisje blijkt te zijn dan andersom. Omdat een meisje in t begin van de zwangerschap ook iets heeft hangen ofzo dat nog weg moest trekken. Zijde mijn verloskundige! Daarom wouden ze bij mij ook niet eerder kijken dan de 20 weken echo. Heb met 28+6 ook nog pretecho gehad en bleek gelukkig toen ook een meisje. Echte gerantie heb je pas na de bevalling!
Ik heb vanavond de geslachtsbepalingsecho. Ik word wel lichtelijk onzeker van deze verhalen hoor! Al was het bij onze zoon wel erg duidelijk een jongen. Daar was Ik geen moment onzeker over!
Wij hebben dus een pretecho gehad en een SEO en op beide een jongen te zien Maar na drie meiden heb ik nogal moeite met geloven haha! Ik denk steeds: jaaa hoor, echt niet! Straks gewoon een plat plassertje en dan heb ik alles blauw met auto's! Ben er vaag van overtuigd dat ik helemaal geen jongetjes kan maken hahahaha! Maar het lijkt me sterk dat ze tot twee keer toe een extra aanhangsel zien, wat vervolgens zou moeten verdwijnen ofzo... Blijf gewoon wat ongelovig
Dit kan mijn verhaal zijn alleen anders om hihi ik heb 3 jongens en nu krijgen we een meisje en de gyn bij de guo was er toch 99 % zeker van. Als ze honderd had mogen zeggen had ze dat gedaan Maar wel ff wennen iderdaad maar wel leuk.
Hilarisch! En dit is dus de reden dat IK de namen op een briefje schrijf, wat mijn vriend moet gaan afgeven bij de burgerlijke stand haha